|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 1:22 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek ON my mind: ^___^ haha heb een super gaaf kerstkado gehad (hier op gaia dan) *point @ her winged anklets* DANkZIJ Chibs(Oranjekorfbalpizza) *Dank je wel!!!!!* Graag gedaan ^__^ staat iig goed :3 dank je ^_^'' naja ik vind het nog niet geweldig... moet nog ff kijken, maar doe k morgen wel =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 28, 2005 6:13 am
on my mind: Jeeej ^__^ kep vandaag weer paardgereden en je kon niet zeggen dat het goed ging maar daar gaat het niet om, XD kep er wel weer op gezeten!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 28, 2005 6:24 am
kiek on my mind: Jeeej ^__^ kep vandaag weer paardgereden en je kon niet zeggen dat het goed ging maar daar gaat het niet om, XD kep er wel weer op gezeten!! kan je wel zeggen dat het slecht ging dan? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 28, 2005 6:36 am
jah hoor: het ging wel slecht smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 28, 2005 6:39 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 28, 2005 1:34 pm
Nog maar paar dagen en de vakantie is al weer voorbij confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 28, 2005 2:05 pm
On my mind: ik kan alleen op gaia als alle programma's zijn afgesloten; dit omdat de site drukker is door de event. Anyway, on my mind: ik doe te veel voor anderen en krijg geen reet terug. Op sommige mensen na dan. Hier op Gaia heb ik geweldige cadeaus gekregen!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 28, 2005 10:32 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 29, 2005 2:46 am
on my mind: tis alweer 29 december T___T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 29, 2005 10:33 pm
On my mind; Gister hele dag vriendjelief niet gesproke door al die drukte overal. Maar goed, morgen oud en nieuw biggrin zin in!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 30, 2005 1:13 am
Heerlijk zo'n oud en nieuw event.... betekent alleen dat ik bij familie ben, zoals de meeste normale mensen (no offense, maar als je met oud en nieuw online bent................) , en ik moet gewoon werken, dus ik kan misschien, als ik mijn ouders lief aankijk, zo'n 2 uur op 31 december online zijn (IN TOTAAL) en zo'n 2 uur op 1 Januari. Handig hoor, om juist DAN items uit te delen *sniff*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 30, 2005 5:08 am
kittyocean Heerlijk zo'n oud en nieuw event.... betekent alleen dat ik bij familie ben, zoals de meeste normale mensen (no offense, maar als je met oud en nieuw online bent................) , en ik moet gewoon werken, dus ik kan misschien, als ik mijn ouders lief aankijk, zo'n 2 uur op 31 december online zijn (IN TOTAAL) en zo'n 2 uur op 1 Januari. Handig hoor, om juist DAN items uit te delen *sniff* het zijn maar pixels..en voor 1000 gold kun je heel de set de volgende dag kopen..
on my mind: kun je iemand die jou eerst vaak heeft geslagen en gepest heeft in tijd van een dag vergeten en vriend gaan noemen en dan zelfs bijles aanbieden voor een bepaalt vak? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 30, 2005 5:34 am
number_17 kittyocean Heerlijk zo'n oud en nieuw event.... betekent alleen dat ik bij familie ben, zoals de meeste normale mensen (no offense, maar als je met oud en nieuw online bent................) , en ik moet gewoon werken, dus ik kan misschien, als ik mijn ouders lief aankijk, zo'n 2 uur op 31 december online zijn (IN TOTAAL) en zo'n 2 uur op 1 Januari. Handig hoor, om juist DAN items uit te delen *sniff* het zijn maar pixels..en voor 1000 gold kun je heel de set de volgende dag kopen..
on my mind: kun je iemand die jou eerst vaak heeft geslagen en gepest heeft in tijd van een dag vergeten en vriend gaan noemen en dan zelfs bijles aanbieden voor een bepaalt vak? sweatdrop vriend noemen niet sweatdrop maar het andere wel...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 30, 2005 8:28 am
kittyocean Heerlijk zo'n oud en nieuw event.... betekent alleen dat ik bij familie ben, zoals de meeste normale mensen (no offense, maar als je met oud en nieuw online bent................) , en ik moet gewoon werken, dus ik kan misschien, als ik mijn ouders lief aankijk, zo'n 2 uur op 31 december online zijn (IN TOTAAL) en zo'n 2 uur op 1 Januari. Handig hoor, om juist DAN items uit te delen *sniff* Ik vind een begin van een event op drie uur s'nachts wel wat vreemt, maar aan de andere kant duurt het wel weer tot drie uur s'nachts. Jammer van de plot update en de leukigheid dat wel. Kun je s'avonds laat op de 1e niet op gaia?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 30, 2005 9:58 am
Dat is juist de enige moment voor me :S en mijn pa is bezig met verbouwen. Dan ben ik mijn leven niet zeker bij de pc!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|