|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:15 am
QuicK_SilveR måste dra... hej då... kommer snart igen... å revoar ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:16 am
Signstealer OK, har haft precis samma situation för.... ett antal år sedan. Åt kött begränsat hemma, vego hos kompisar och i skolan. Nu är jag ren vegetarian sen dess. Åhå, jo.. Måste vänta tills jag blir 18 innan jag får sluta äta kött helt.. >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:20 am
FrodoLouLou QuicK_SilveR måste dra... hej då... kommer snart igen... å revoar ninja Haha, franska? xd
Hopey: Stå på dig. Hoppas det går tidigare. Man borde inte tvingas äta lik. Du kanske kan laga maten själv? Det är inte så svårt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Signstealer FrodoLouLou QuicK_SilveR måste dra... hej då... kommer snart igen... å revoar ninja Haha, franska? xd
Hopey: Stå på dig. Hoppas det går tidigare. Man borde inte tvingas äta lik. Du kanske kan laga maten själv? Det är inte så svårt.japp xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Om jag försöker laga min egen mat så slutar det med att morsan står och lagar den ändå, för jag brukar bara börja och sen gå därifrån. Iallafall när det gäller att koka makaroner istället för att äta korv som dom. Eller så bränner jag upp hela huset.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:28 am
Hopey Om jag försöker laga min egen mat så slutar det med att morsan står och lagar den ändå, för jag brukar bara börja och sen gå därifrån. Iallafall när det gäller att koka makaroner istället för att äta korv som dom. Eller så bränner jag upp hela huset.. sweatdrop Fast, makaroner innehåller inte direkt protein. Bäst är om du läser på lite. Bönor, linser och ärtor samt till viss del mejeriprodukter ger dig det protein du behöver. Man behöver en hel del kunskap för att bli vegetarian.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:30 am
*sätter sig på sin gunga och gungar försiktigt och ensamt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:30 am
Signstealer Hopey Om jag försöker laga min egen mat så slutar det med att morsan står och lagar den ändå, för jag brukar bara börja och sen gå därifrån. Iallafall när det gäller att koka makaroner istället för att äta korv som dom. Eller så bränner jag upp hela huset.. sweatdrop Fast, makaroner innehåller inte direkt protein. Bäst är om du läser på lite. Bönor, linser och ärtor samt till viss del mejeriprodukter ger dig det protein du behöver. Man behöver en hel del kunskap för att bli vegetarian. Åh, jo. Jag vet, men det är till en maträtt där det är en massa saker som man behöver. Fast mina föräldrar äter korv till den, och då äter jag makaroner istället för korv. o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:33 am
Well well, jag bara övar på att bli besserwisser razz Jag är skitdålig på det själv, har järnbrist hela tiden och har gått ner 7,5 kg på ett par månader sweatdrop Inte så bra. Men jag vet hur jag ska göra iaf.
*puttar lingonsylt och spinner elakt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:37 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*susar in dubbelt så fet som jag var innan* hej hej... måste bli av med maten... *susar runt som en galen idiot*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Signstealer Well well, jag bara övar på att bli besserwisser razz Jag är skitdålig på det själv, har järnbrist hela tiden och har gått ner 7,5 kg på ett par månader sweatdrop Inte så bra. Men jag vet hur jag ska göra iaf.
*puttar lingonsylt och spinner elakt* Åhå, det lät ju inte bra det.. Hur märker man om man har järnbrist? o__o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|