Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 155 156 157 158 159 160 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

FrodoLouLou

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:15 am

QuicK_SilveR
måste dra... hej då... kommer snart igen...

å revoar ninja
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:16 am

Signstealer
OK, har haft precis samma situation för.... ett antal år sedan. Åt kött begränsat hemma, vego hos kompisar och i skolan. Nu är jag ren vegetarian sen dess.
Åhå, jo.. Måste vänta tills jag blir 18 innan jag får sluta äta kött helt.. >_<

Hopey

[More pop than the pops]

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:20 am

FrodoLouLou
QuicK_SilveR

å revoar ninja
Haha, franska? xd

Hopey: Stå på dig. Hoppas det går tidigare. Man borde inte tvingas äta lik. Du kanske kan laga maten själv? Det är inte så svårt.
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:26 am

Blöööööööh! xp

Rawey.EXE

FrodoLouLou

Signstealer
FrodoLouLou
QuicK_SilveR

å revoar ninja
Haha, franska? xd

Hopey: Stå på dig. Hoppas det går tidigare. Man borde inte tvingas äta lik. Du kanske kan laga maten själv? Det är inte så svårt.

japp xd

Om jag försöker laga min egen mat så slutar det med att morsan står och lagar den ändå, för jag brukar bara börja och sen gå därifrån. Iallafall när det gäller att koka makaroner istället för att äta korv som dom. Eller så bränner jag upp hela huset.. sweatdrop

Hopey

[More pop than the pops]

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:28 am

Hopey
Om jag försöker laga min egen mat så slutar det med att morsan står och lagar den ändå, för jag brukar bara börja och sen gå därifrån. Iallafall när det gäller att koka makaroner istället för att äta korv som dom. Eller så bränner jag upp hela huset.. sweatdrop
Fast, makaroner innehåller inte direkt protein. Bäst är om du läser på lite. Bönor, linser och ärtor samt till viss del mejeriprodukter ger dig det protein du behöver. Man behöver en hel del kunskap för att bli vegetarian.
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:30 am

*sätter sig på sin gunga och gungar försiktigt och ensamt*

Lingonsylt

Hopey

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:30 am

Signstealer
Hopey
Fast, makaroner innehåller inte direkt protein. Bäst är om du läser på lite. Bönor, linser och ärtor samt till viss del mejeriprodukter ger dig det protein du behöver. Man behöver en hel del kunskap för att bli vegetarian.
Åh, jo. Jag vet, men det är till en maträtt där det är en massa saker som man behöver. Fast mina föräldrar äter korv till den, och då äter jag makaroner istället för korv. o_O
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:33 am

Well well, jag bara övar på att bli besserwisser razz Jag är skitdålig på det själv, har järnbrist hela tiden och har gått ner 7,5 kg på ett par månader sweatdrop Inte så bra. Men jag vet hur jag ska göra iaf.

*puttar lingonsylt och spinner elakt*

[More pop than the pops]

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:36 am

Humwum.
PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:37 am

Chibi Strawberry
Humwum.
Så sant.

*gäspar*

[More pop than the pops]

QuicK_SilveR

*susar in dubbelt så fet som jag var innan* hej hej... måste bli av med maten... *susar runt som en galen idiot*

Signstealer
Well well, jag bara övar på att bli besserwisser razz Jag är skitdålig på det själv, har järnbrist hela tiden och har gått ner 7,5 kg på ett par månader sweatdrop Inte så bra. Men jag vet hur jag ska göra iaf.

*puttar lingonsylt och spinner elakt*
Åhå, det lät ju inte bra det.. Hur märker man om man har järnbrist? o__o

Hopey

[ Metamorphoze ]

PostPosted: Sun Aug 01, 2004 8:39 am

Signstealer
Chibi Strawberry
Humwum.
Så sant.

*gäspar*
Ja, så sant som det är sagt.
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 155 156 157 158 159 160 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games