|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:08 am
Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy *Ett whisper hörs..* Use the force Luke! .__O?? *Får jättepnaik o springer runt i glassboxen* *öppnar locket lite och tittar in med ett stort öga* Lever du än? twisted *sitter o käkar glass i ett litet hörn* ehhm?? Jag tror de. xd *Hoppar ur glasslådan o trycker ner sju glassar i halsen på han* scream eek Lakrits 88 surprised r! *sätter sig ner och äter och ge en till* Vill du ha? Skitgoda. 3nodding *sneglar på o halvt svimmar* Hatar Lakrits. *tar en twister o slukar upp hela* Ahhhh.. Kallt kallt kallt! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:10 am
Jo det är väl bra förutom att jag har ont i ryggen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:10 am
Silence_P Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy *Ett whisper hörs..* Use the force Luke! .__O?? *Får jättepnaik o springer runt i glassboxen* *öppnar locket lite och tittar in med ett stort öga* Lever du än? twisted *sitter o käkar glass i ett litet hörn* ehhm?? Jag tror de. xd *Hoppar ur glasslådan o trycker ner sju glassar i halsen på han* scream eek Lakrits 88 surprised r! *sätter sig ner och äter och ge en till* Vill du ha? Skitgoda. 3nodding *sneglar på o halvt svimmar* Hatar Lakrits. *tar en twister o slukar upp hela* Ahhhh.. Kallt kallt kallt! gonk Mes. *äter upp alla själv och fnyser* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:11 am
Filthy Mes. *äter upp alla själv och fnyser* xp Ser hur filthys huvud skiftar färg till isblått. Kallt??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:12 am
Silence_P Filthy Mes. *äter upp alla själv och fnyser* xp Ser hur filthys huvud skiftar färg till isblått. Kallt?? Nyahahaha! Inte alls. *håller handen för pannan och lägger sig ner* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:12 am
TessiTuss Jo det är väl bra förutom att jag har ont i ryggen. Ah.. neutral Okej. inte bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:13 am
Filthy Silence_P Filthy Mes. *äter upp alla själv och fnyser* xp Ser hur filthys huvud skiftar färg till isblått. Kallt?? Nyahahaha! Inte alls. *håller handen för pannan och lägger sig ner* gonk *Häller en kopp kokhet choklad i käften på filthy* Nu e de inte kallt längre! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill TessiTuss Jo det är väl bra förutom att jag har ont i ryggen. Ah.. neutral Okej. inte bra. nja det är inte så bra. Det är gympans fel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Filthy Silence_P Filthy Mes. *äter upp alla själv och fnyser* xp Ser hur filthys huvud skiftar färg till isblått. Kallt?? Nyahahaha! Inte alls. *håller handen för pannan och lägger sig ner* gonk *Häller en kopp kokhet choklad i käften på filthy* Nu e de inte kallt längre! xd KYAAAAH! *spottar ut i ansiktet på och börjar andas tungt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:14 am
Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy Mes. *äter upp alla själv och fnyser* xp Ser hur filthys huvud skiftar färg till isblått. Kallt?? Nyahahaha! Inte alls. *håller handen för pannan och lägger sig ner* gonk *Häller en kopp kokhet choklad i käften på filthy* Nu e de inte kallt längre! xd KYAAAAH! *spottar ut i ansiktet på och börjar andas tungt* *tar bort all choklad från ansiktet* Kunde du inte ha siktat nån annanstans. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:16 am
Silence_P Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy Mes. *äter upp alla själv och fnyser* xp Ser hur filthys huvud skiftar färg till isblått. Kallt?? Nyahahaha! Inte alls. *håller handen för pannan och lägger sig ner* gonk *Häller en kopp kokhet choklad i käften på filthy* Nu e de inte kallt längre! xd KYAAAAH! *spottar ut i ansiktet på och börjar andas tungt* *tar bort all choklad från ansiktet* Kunde du inte ha siktat nån annanstans. sad *ligger och flåsar på golvet* Jag känner mig konstig.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:17 am
Filthy *ligger och flåsar på golvet* Jag känner mig konstig.. gonk eek ehmm.. Uhh.. Konstig?? Hur då? *Är på väg att ringa ambulans*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:18 am
Silence_P Filthy *ligger och flåsar på golvet* Jag känner mig konstig.. gonk eek ehmm.. Uhh.. Konstig?? Hur då? *Är på väg att ringa ambulans* Inte ringa ambulansen! *ställer sig upp och kastar en shuriken genom telefonen* Jag klarar mig. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 4:18 am
Filthy Silence_P Filthy *ligger och flåsar på golvet* Jag känner mig konstig.. gonk eek ehmm.. Uhh.. Konstig?? Hur då? *Är på väg att ringa ambulans* Inte ringa ambulansen! *ställer sig upp och kastar en shuriken genom telefonen* Jag klarar mig. xp hmm.. Okejj! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|