|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:48 am
Nightmare Asura prrnill *smyger fram från hörnet* ninja Aha! *Kastar den sista godisen på henne* Mwää! gonk *vänder sig mot honom* Din lilla..! *springer mot*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:49 am
Silence_P Filthy *precis när jag är över dig tar jag fram en kaviartub och sprutar i ögat på och flyger sedan in i väggen med "normal" hastighet* AHHHH!! Noooo! Inte Kaviar. *Tar fram Leverpastej o språnger efter Filthy* Uäck! Inte leverpastej! *lägger benen på ryggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:50 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou yay ^^ *sätter ner dig på golvet och knyter en liten rosa rosett på AFK:n* 4laugh whee en rosett.. *Hoppar runt lite* whee sådär måste du ha i skolan nån gång 3nodding whee Jag kan ha de på estetfesten kanske? xd YAY! xd du kommer bli über-bäst ju domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:50 am
Filthy Silence_P Filthy *precis när jag är över dig tar jag fram en kaviartub och sprutar i ögat på och flyger sedan in i väggen med "normal" hastighet* AHHHH!! Noooo! Inte Kaviar. *Tar fram Leverpastej o språnger efter Filthy* Uäck! Inte leverpastej! *lägger benen på ryggen* *freezar filthy så han står helt orörlig* *Kastar massa leverpastej och messmör på filthy* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:51 am
prrnill Mwää! gonk *vänder sig mot honom* Din lilla..! *springer mot* gonk *Gömmer sig bakom en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:51 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou yay ^^ *sätter ner dig på golvet och knyter en liten rosa rosett på AFK:n* 4laugh whee en rosett.. *Hoppar runt lite* whee sådär måste du ha i skolan nån gång 3nodding whee Jag kan ha de på estetfesten kanske? xd YAY! xd du kommer bli über-bäst ju domokun xd whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:52 am
Silence_P Filthy Silence_P Filthy *precis när jag är över dig tar jag fram en kaviartub och sprutar i ögat på och flyger sedan in i väggen med "normal" hastighet* AHHHH!! Noooo! Inte Kaviar. *Tar fram Leverpastej o språnger efter Filthy* Uäck! Inte leverpastej! *lägger benen på ryggen* *freezar filthy så han står helt orörlig* *Kastar massa leverpastej och messmör på filthy* xd Noooo! *blir psykad* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:52 am
Nightmare Asura prrnill Mwää! gonk *vänder sig mot honom* Din lilla..! *springer mot* gonk *Gömmer sig bakom en hylla* *vrider på huvudet för att kolla var han tog vägen* confused *springer in i en vägg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:53 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou yay ^^ *sätter ner dig på golvet och knyter en liten rosa rosett på AFK:n* 4laugh whee en rosett.. *Hoppar runt lite* whee sådär måste du ha i skolan nån gång 3nodding whee Jag kan ha de på estetfesten kanske? xd YAY! xd du kommer bli über-bäst ju domokun xd whee eller sätta upp små Bani Clips på kepsen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:53 am
Filthy Noooo! *blir psykad* gonk twisted *Springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:54 am
prrnill *vrider på huvudet för att kolla var han tog vägen* confused *springer in i en vägg* sweatdrop *Går fram till henne* Gick det bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Filthy Noooo! *blir psykad* gonk twisted *Springer iväg* *krossar isen och springer efter*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou yay ^^ *sätter ner dig på golvet och knyter en liten rosa rosett på AFK:n* 4laugh whee en rosett.. *Hoppar runt lite* whee sådär måste du ha i skolan nån gång 3nodding whee Jag kan ha de på estetfesten kanske? xd YAY! xd du kommer bli über-bäst ju domokun xd whee eller sätta upp små Bani Clips på kepsen 3nodding Jaa! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:55 am
Nightmare Asura prrnill *vrider på huvudet för att kolla var han tog vägen* confused *springer in i en vägg* sweatdrop *Går fram till henne* Gick det bra? *tittar upp mot honom* Jodå, jag tror det. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:55 am
Filthy Silence_P Filthy Noooo! *blir psykad* gonk twisted *Springer iväg* *krossar isen och springer efter* *Hoppar upp på en hylla* *Tittar mot filthy o lägger upp massa fällor där vart han springer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|