|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:41 am
FrodoLouLou xp vad göres? ninja *peta* jag gör inte så mycket. lyssnar på musik. du då? blaugh eek *peta tillbaka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Silence_P Filthy *Får burgerpowers och börjar lysa* evil gonk gonk *springer för livet* *tar upp en hylla sakta och kasta i full fart mot* evil *vänder sig mot den flygande hyllan o klyver den på mitten medd ett ninjaslag* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill *ligger still och hoppas på att överleva* Jag som bara tänkte ge tillbaks godiset.. Nåja.. *Tuggar i sig godiset*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou ....DÄR ÄR DU! *springer efter* veff veff! domokun gonk *Springer för livet* mnööp *lyfter upp i tröjan* illu ^^ *Vettskrämd* ehh ellu? whee yay ^^ *sätter ner dig på golvet och knyter en liten rosa rosett på AFK:n* 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:42 am
Silence_P Filthy Silence_P Filthy *Får burgerpowers och börjar lysa* evil gonk gonk *springer för livet* *tar upp en hylla sakta och kasta i full fart mot* evil *vänder sig mot den flygande hyllan o klyver den på mitten medd ett ninjaslag* ninja Bitchslap stance! *springer emot med handflatan framme i ljudets hastighet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:42 am
FrodoLouLou yay ^^ *sätter ner dig på golvet och knyter en liten rosa rosett på AFK:n* 4laugh whee en rosett.. *Hoppar runt lite*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:43 am
prrnill FrodoLouLou xp vad göres? ninja *peta* jag gör inte så mycket. lyssnar på musik. du då? blaugh eek *peta tillbaka* nja...just nu så har jag baaara tråkigt xp men jag överlever nog 3nodding *peta igen* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura prrnill *ligger still och hoppas på att överleva* Jag som bara tänkte ge tillbaks godiset.. Nåja.. *Tuggar i sig godiset* *smyger fram från hörnet* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy *Får burgerpowers och börjar lysa* evil gonk gonk *springer för livet* *tar upp en hylla sakta och kasta i full fart mot* evil *vänder sig mot den flygande hyllan o klyver den på mitten medd ett ninjaslag* ninja Bitchslap stance! *springer emot med handflatan framme i ljudets hastighet* *sätter fram handen så allt går i slowmotion* *Böjer sig konstigt som dom i Matrix o ser filthy flyga över mitt huvud* surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:45 am
FrodoLouLou prrnill FrodoLouLou xp vad göres? ninja *peta* jag gör inte så mycket. lyssnar på musik. du då? blaugh eek *peta tillbaka* nja...just nu så har jag baaara tråkigt xp men jag överlever nog 3nodding *peta igen* whee okej. *peta igen* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Filthy Silence_P Filthy Silence_P Filthy *Får burgerpowers och börjar lysa* evil gonk gonk *springer för livet* *tar upp en hylla sakta och kasta i full fart mot* evil *vänder sig mot den flygande hyllan o klyver den på mitten medd ett ninjaslag* ninja Bitchslap stance! *springer emot med handflatan framme i ljudets hastighet* *sätter fram handen så allt går i slowmotion* *Böjer sig konstigt som dom i Matrix o ser filthy flyga över mitt huvud* surprised *precis när jag är över dig tar jag fram en kaviartub och sprutar i ögat på och flyger sedan in i väggen med "normal" hastighet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P FrodoLouLou yay ^^ *sätter ner dig på golvet och knyter en liten rosa rosett på AFK:n* 4laugh whee en rosett.. *Hoppar runt lite* whee sådär måste du ha i skolan nån gång 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:46 am
prrnill *smyger fram från hörnet* ninja Aha! *Kastar den sista godisen på henne*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:47 am
Filthy *precis när jag är över dig tar jag fram en kaviartub och sprutar i ögat på och flyger sedan in i väggen med "normal" hastighet* AHHHH!! Noooo! Inte Kaviar. *Tar fram Leverpastej o språnger efter Filthy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:48 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou yay ^^ *sätter ner dig på golvet och knyter en liten rosa rosett på AFK:n* 4laugh whee en rosett.. *Hoppar runt lite* whee sådär måste du ha i skolan nån gång 3nodding whee Jag kan ha de på estetfesten kanske? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|