|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:17 am
Nightmare Asura Filthy Kan se nästan ut likadan ut som dig fast med röd pimp hat. domokun Fattas den där tröjan du har under bara. typ complex eller vad det är. xp Hehe.. ^^` Försök se ut som min tvilling, vettja.. ;p Skulle gjort om jag hade fått tillbaka mina Jacked-up pants. ;/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:18 am
Filthy Skulle gjort om jag hade fått tillbaka mina Jacked-up pants. ;/ Oh, så du har fortfarande inte fått tillbaks dom.. .__.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:21 am
Nightmare Asura Filthy Skulle gjort om jag hade fått tillbaka mina Jacked-up pants. ;/ Oh, så du har fortfarande inte fått tillbaks dom.. .__.` Nope. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:23 am
Åååååh, vi dricker lite sprit, spelar lite zelda och snackar massa skit. Ååååh, tacka fan för tvspel, 8a bitars tvspel har aldrig suttit fel. *sjunger* ((sorry att jag försvann))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:24 am
Vad har du för dig förutom att du sjunger? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:25 am
Filthy Vad har du för dig förutom att du sjunger? xp Dricker cola och målar naglarna.. sweatdrop Du då? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:26 am
Hå~.. *Hoppar upp på hyllan igen och sätter sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:27 am
prrnill Filthy Vad har du för dig förutom att du sjunger? xp Dricker cola och målar naglarna.. sweatdrop Du då? blaugh Naah.. Segar på gaia lite och lyssnar på musik. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Hå~.. *Hoppar upp på hyllan igen och sätter sig* *titta upp på* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 3:28 am
*rivalstare* evil stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy prrnill Filthy Vad har du för dig förutom att du sjunger? xp Dricker cola och målar naglarna.. sweatdrop Du då? blaugh Naah.. Segar på gaia lite och lyssnar på musik. sweatdrop Okej.. Jo, jag lyssnar på musik jag också iofs, annars skulle jag inte sjunga på den där låten. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|