|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2005 4:11 am
Moet zo naar een verjaardagsfeestje... Moet nog douchen <>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2005 5:18 am
on my mind: OMG o.o ik zit nu met een engelsman in huis en die viert traditioneel kerst met cadeaus en er ligt hier een giga berg met kadootjes ><''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2005 6:42 am
kiek on my mind: OMG o.o ik zit nu met een engelsman in huis en die viert traditioneel kerst met cadeaus en er ligt hier een giga berg met kadootjes ><'' leuk toch? blaugh xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 25, 2005 4:02 am
Oranjekorfbalpizza! kiek on my mind: OMG o.o ik zit nu met een engelsman in huis en die viert traditioneel kerst met cadeaus en er ligt hier een giga berg met kadootjes ><'' leuk toch? blaugh xd haha dat wel ^__^'' ik heb ontiegelijk veel gehad..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 25, 2005 8:19 am
Op het laatste moment was mijn bestelde kunstkerstboomje tock nog aangekomen ^_^ opgetuigt, toch nog gezellie want ik had natuurlijk geen zin om mijn kamer uit te ruimen om men kerstspullen neer te zetten. rolleyes Ik heb een lavalamp gehad XD ik heb hem op men bureau naast men computer neergezet, had ik misschien beter niet kunnen doen, nu ga ik natuurlijk de hele tijd naar dat psichedelische ding zitten kijken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 25, 2005 8:25 am
zo kerst dine ben nog snel ff achter de computer gegaan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 25, 2005 9:24 am
Grrr. Ik haat Kerst. Of nou ja, vooral mijn familie. Gezellig... *kuch* stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 25, 2005 12:57 pm
Mijn hemel.... met die laatste kuch voelde het of mijn longen zouden barsten! Kyah!
Auw.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 26, 2005 4:24 pm
Feeling great ^^ Dit weekend was super, en nog mooi die sneeuw aan het einde maakte het af. Sneeuw gevecht. Wel ff wennen nu weer, alleen slapen mad Harstikke verwend met me verjaardag! Echt niet normaal, al die kado's! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 10:02 am
is er in nederland dan sneeuw gevallen ??????
on my mind: pfff... naast het vuur zitten is erg... warm ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 10:04 am
Hier ligt alleen een klein beetje poedersneeuw op de daken, maar meer niet sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 10:32 am
on my mind: goh wie zou de eerste jongen zijn die mij ten dans vraagt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 10:52 am
uhmm...of ik wel of niet vuurwerk moet kopen razz heb vorig jaar ook al een raam opgeblazen... sweatdrop Moet maar niet weer... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 1:16 pm
ON my mind: ^___^ haha heb een super gaaf kerstkado gehad (hier op gaia dan) *point @ her winged anklets* DANkZIJ Chibs(Oranjekorfbalpizza) *Dank je wel!!!!!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 1:18 pm
kiek ON my mind: ^___^ haha heb een super gaaf kerstkado gehad (hier op gaia dan) *point @ her winged anklets* DANkZIJ Chibs(Oranjekorfbalpizza) *Dank je wel!!!!!* Graag gedaan ^__^ staat iig goed :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|