|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:12 am
Go prrnill Go prrnill Go käner sig en sam i gillet är det nogån som är inne i gillet klockan är 09 56 HALLÅ DÄR KÖP BLÅ BÄR eek hej eh.. hej. än kligen har nogån att prata med Mjo..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:14 am
prrnill Go prrnill Go prrnill Go käner sig en sam i gillet är det nogån som är inne i gillet klockan är 09 56 HALLÅ DÄR KÖP BLÅ BÄR eek hej eh.. hej. än kligen har nogån att prata med Mjo.. ja vad gör du
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:14 am
Go prrnill Go prrnill Go prrnill Go käner sig en sam i gillet är det nogån som är inne i gillet klockan är 09 56 HALLÅ DÄR KÖP BLÅ BÄR eek hej eh.. hej. än kligen har nogån att prata med Mjo.. ja vad gör du jag lyssnar på musik. du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:15 am
prrnill Go prrnill Go prrnill Go prrnill Go käner sig en sam i gillet är det nogån som är inne i gillet klockan är 09 56 HALLÅ DÄR KÖP BLÅ BÄR eek hej eh.. hej. än kligen har nogån att prata med Mjo.. ja vad gör du jag lyssnar på musik. du då? prata med dig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:15 am
Go prrnill Go prrnill Go prrnill Go prrnill Go käner sig en sam i gillet är det nogån som är inne i gillet klockan är 09 56 HALLÅ DÄR KÖP BLÅ BÄR eek hej eh.. hej. än kligen har nogån att prata med Mjo.. ja vad gör du jag lyssnar på musik. du då? prata med dig okej, inget annat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:17 am
prrnill Go prrnill Go prrnill Go prrnill Go prrnill Go käner sig en sam i gillet är det nogån som är inne i gillet klockan är 09 56 HALLÅ DÄR KÖP BLÅ BÄR eek hej eh.. hej. än kligen har nogån att prata med Mjo.. ja vad gör du jag lyssnar på musik. du då? prata med dig okej, inget annat? nej
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:24 am
är det bara vi två som är inlogad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:25 am
Go är det bara vi två som är inlogad verkar så..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:27 am
vad har prrnill tat i vägen skrike prrnill vad är du
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:27 am
prrnill Go är det bara vi två som är inlogad verkar så.. ja tycker jag hur mår du
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:29 am
Go prrnill Go är det bara vi två som är inlogad verkar så.. ja tycker jag hur mår du jag mår fint, du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:30 am
prrnill Go prrnill Go är det bara vi två som är inlogad verkar så.. ja tycker jag hur mår du jag mår fint, du då? som vanligt bara bra
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:31 am
Go prrnill Go prrnill Go är det bara vi två som är inlogad verkar så.. ja tycker jag hur mår du jag mår fint, du då? som vanligt bara bra okej, det var ju bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 02, 2004 1:32 am
prrnill Go prrnill Go prrnill Go är det bara vi två som är inlogad verkar så.. ja tycker jag hur mår du jag mår fint, du då? som vanligt bara bra okej, det var ju bra. ja visst va det bra
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|