|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:16 pm
kittyocean *pakt reuze cookie* Stop poking..... You'd better watch it, her cookies kill ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:21 pm
ButtonFly kittyocean *pakt reuze cookie* Stop poking..... You'd better watch it, her cookies kill ninja And she knows wink Thanks!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:28 pm
mensen praten engels surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:31 pm
number_17 mensen praten engels surprised Et francais!! (kan de juiste c niet met dit toetsenbord XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 2:35 am
Okay, sommige mensen zijn dom XD Vraag ik in de Captain's Guild of het mogelijk is om een sticky te un-sticky-en, als ik hem NIET zelf gemaakt heb XD *refers to norwood's foto ball topic*. En wat krijg ik als antwoord???
' Why would you want to unsticky a sticky'
XD
OMG...... waarom DENK je XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 1:46 pm
^_^ leuke nieuwe kleertjes, de topjes in durem zijn super mooi, de zwarte en witte dan, en een polsbandje waar ik blij mee ben. >_< maar warom zijn die riemen zo duur.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 2:00 pm
topjes....topjes.... bij moira of bij edmund? Moet weer ff zoeken welke dat dan waren XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 2:10 pm
Moira, om de een of andere reden liggen ze verstrooit tussen de andere topjes, niet heel bijzonder maar ze hebben een mooie pasvorm.. hoe zeg je dat als je het over pixels heb? Er is ook een blauwige wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 11:07 pm
Oo! Ff dubbelchecekn dan!!!
Krijg je toch gold voor =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 11:13 pm
Ik ben volgens mij zo blind als een kip.... ik kan geen blauwe vinden crying Wel Chalk, zwart en Bleach crying Tenzij je die jasjes bedoelt......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 3:49 am
neej ik bedoelde bleach, tis niet echt blauw maar ook niet turquase.
Heeft avatar saving vanochtend goed gewerkt? ik wou gisteravond saven en hij zei dat ie was gesaved maar me poppetje is nooit tevoorschijn gekomen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 3:51 am
Darlaa neej ik bedoelde bleach, tis niet echt blauw maar ook niet turquase. Heeft avatar saving vanochtend goed gewerkt? ik wou gisteravond saven en hij zei dat ie was gesaved maar me poppetje is nooit tevoorschijn gekomen. Avatar saving heeft gisteren van half 11 's avonds tot ongeveer 2 uur 's nachts gewerkt bij mij. Daarna was het weer disabled ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 8:09 am
Ik had eindelijke een nieuwe outfit die bij mijn geweldige nieuwe helm paste, en dan komt mijn oude avatar opeens terug crying meanies!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 8:25 am
kittyocean Ik had eindelijke een nieuwe outfit die bij mijn geweldige nieuwe helm paste, en dan komt mijn oude avatar opeens terug crying meanies! >_> <_< ik kan me ava niet eens saven... tenminste...nu niet meer..blijkbaar kon het wel, maar toen sliep ik XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|