|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 7:55 am
QuicK_SilveR *susar in och slänger sig i chark disken* yaaaahooo... tjena på er alla... xd *tittar upp i smyg* ninja *springer bort till grönsakerna och tar en gurka i farten och hoppar upp på en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 7:56 am
QuicK_SilveR *susar in och slänger sig i chark disken* yaaaahooo... tjena på er alla... xd *Stannar upp och tittar på QuicK* Åh, hej ^^` *Skuttar vidare*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 7:58 am
Hopey QuicK_SilveR *susar in och slänger sig i chark disken* yaaaahooo... tjena på er alla... xd *Stannar upp och tittar på QuicK* Åh, hej ^^` *Skuttar vidare* hej hej... vad gör du???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*snarkar till HÖGT* ZNAAAAAAAAAARK!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*gömmer sig för chark-disken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 7:59 am
FrodoLouLou *snarkar till HÖGT* ZNAAAAAAAAAARK!!!! gud va hon snarkar högt... men det är så sött... *ger henne en klapp på kinden*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:00 am
Edit: QuicK_SilveR FrodoLouLou *snarkar till HÖGT* ZNAAAAAAAAAARK!!!! gud va hon snarkar högt... men det är så sött... *ger henne en klapp på kinden* *lyckas rulla nerför hyllan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:01 am
FrodoLouLou *lyckas rulla nerför hyllan* *springer och tar henne i luften och lägger henne på golvet* puuuh... det var nära ögat... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:01 am
QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR *susar in och slänger sig i chark disken* yaaaahooo... tjena på er alla... xd *Stannar upp och tittar på QuicK* Åh, hej ^^` *Skuttar vidare* hej hej... vad gör du??? Åh, uhm.. Jag skuttar omkring? o__O Själv? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:02 am
QuicK_SilveR FrodoLouLou *lyckas rulla nerför hyllan* *springer och tar henne i luften och lägger henne på golvet* puuuh... det var nära ögat... sweatdrop *vaknar* -.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:03 am
Hopey QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR *susar in och slänger sig i chark disken* yaaaahooo... tjena på er alla... xd *Stannar upp och tittar på QuicK* Åh, hej ^^` *Skuttar vidare* hej hej... vad gör du??? Åh, uhm.. Jag skuttar omkring? o__O Själv? ^^ håller på och... ööhh.. hmm.. springer runt... sweatdrop ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:05 am
FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou *lyckas rulla nerför hyllan* *springer och tar henne i luften och lägger henne på golvet* puuuh... det var nära ögat... sweatdrop *vaknar* -.o sovit gott???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 01, 2004 8:06 am
QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR Hopey QuicK_SilveR *susar in och slänger sig i chark disken* yaaaahooo... tjena på er alla... xd *Stannar upp och tittar på QuicK* Åh, hej ^^` *Skuttar vidare* hej hej... vad gör du??? Åh, uhm.. Jag skuttar omkring? o__O Själv? ^^ håller på och... ööhh.. hmm.. springer runt... sweatdrop ... Men det är ju alltid roligt.. Tror jag.. o_O *Sätter sig ner mitt på golvet* ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Signstealer *gömmer sig för chark-disken* varför gömmer du dig för chark-disken för???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
QuicK_SilveR Signstealer *gömmer sig för chark-disken* varför gömmer du dig för chark-disken för??? Jag är vegetarian whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|