|
|
|
|
Posted: Tue May 25, 2010 6:54 am
ik ga misschien naar Denemarken voor een korte tijd XD om een vriendin hier naar toe te halen.. en zij logeert hier dan een tijdje :3 klinkt zo lekker onpraktisch XD
Hoe denk jij dat "vrijdag de 13e brengt ongeluk" is ontstaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 25, 2010 11:42 am
Zeissothafar says: (Leuk toch, die onpraktisch dngen ^_^) Geen idee... Misschien is er vroeger een paar maanden achter elkaar iets bijzonders gebeurd... Elke keer op vrijag de 13e??
Kijk naar de muur recht tegenover je. Hoe ziet die kant van de kames eruit??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 25, 2010 12:01 pm
Ik kijk wel even door de TV heen... en dan zie ik alleen maar glas. *heeft een uitbouw op haar zolderkamer, waardoor ze 2 wanden voornamelijk glad heeft*
En je lievelingsdier is? (En voor de bonuspunten: en de mijne is??)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 29, 2010 11:24 am
uh demijne is/zijn konijn arend en alles XD en de jouwe denk ik uhh kip? geintjhe kdenk schildpad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 29, 2010 11:34 am
mimi_rotuka uh demijne is/zijn konijn arend en alles XD en de jouwe denk ik uhh kip? geintjhe kdenk schildpad TfT_02 says:
En je nieuwe vraag is...? :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 29, 2010 11:53 am
TfT_02 mimi_rotuka uh demijne is/zijn konijn arend en alles XD en de jouwe denk ik uhh kip? geintjhe kdenk schildpad TfT_02 says:
En je nieuwe vraag is...? :Ooeps vergeten sweatdrop ik zal wel stellen razz favorite vogel onder de zanggroep?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 29, 2010 1:09 pm
mimi_rotuka TfT_02 mimi_rotuka uh demijne is/zijn konijn arend en alles XD en de jouwe denk ik uhh kip? geintjhe kdenk schildpad TfT_02 says:
En je nieuwe vraag is...? :Ooeps vergeten sweatdrop ik zal wel stellen razz favorite vogel onder de zanggroep? TfT_02 says:
Haha kan gebeuren wink Uhm, een Flamingo? :O
Waarvoor mag ik je wakker maken midden in de nacht? :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 29, 2010 1:25 pm
wakker maken miden in de n8? oei lastig XD vroeger moest mijn moeder me wkkr make voor het vuurwerk XD maar je mag me wakker maken om me te waarschuwen als er iets ergs geeurt of gebeurt is razz
wat voor boeken staan er het meest in je boekenkast?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 30, 2010 9:37 am
manga en strips!!
Vooruitziendeblik test:
Wat is de favorite kleur van de persoon boven je EN onder je!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 30, 2010 10:19 am
okay... eurm... de jouwe is oranje? en die onder mij blauw?
Wat is jouw favoriete kleur? =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 30, 2010 11:26 am
XD gelijk onder andere blauw verder vin ik geel ook en gafe kleur
lievelingsgetal?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 4:09 am
ik heb er eigenlijk meerdere maar ik denk 7 xp
heb jij iets waar je echt heel veel waarde aan hecht en waarom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 10:55 am
Ik ben vrij bezitterig XD Dus ik hecht veel waarde aan dingen; de meest stomme dingen... Maar ik denk dat ik wel heel veel waarde hecht aan mijn laptopje...
Guess! De persoon ONDER de persoon boven je... wat is zijn of haar lievelingseten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 11:03 am
uhh sushi XDboven me idn why enne onder me uhh koekies XD idn why too maar raden is leuk
wat is jouw lievelingseten ? rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 2:32 pm
mis! ookal ben ik dol op dubbel choco koekjes, op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar zalm-macaroni, heerlijk.
Wie zou volgens jou wel premier mogen worden van Nederland?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|