|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:32 am
Aerals yess!! och hela helgen ska jag ha lan!! blaugh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:35 am
Aerals yess!! och hela helgen ska jag ha lan!! blaugh LAN = Dricka cola ända tills tänderna försvinner. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:35 am
Filthy Aerals yess!! och hela helgen ska jag ha lan!! blaugh LAN = Dricka cola ända tills tänderna försvinner. xd Jag vill! Jag vill! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:36 am
prrnill Filthy Aerals yess!! och hela helgen ska jag ha lan!! blaugh LAN = Dricka cola ända tills tänderna försvinner. xd Jag vill! Jag vill! xd Hahaha. Och counter-strike nörda hela helgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:37 am
Filthy prrnill Filthy Aerals yess!! och hela helgen ska jag ha lan!! blaugh LAN = Dricka cola ända tills tänderna försvinner. xd Jag vill! Jag vill! xd Hahaha. Och counter-strike nörda hela helgen. Det klarar jag mig utan däremot. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:37 am
prrnill Filthy prrnill Filthy Aerals yess!! och hela helgen ska jag ha lan!! blaugh LAN = Dricka cola ända tills tänderna försvinner. xd Jag vill! Jag vill! xd Hahaha. Och counter-strike nörda hela helgen. Det klarar jag mig utan däremot. xp Nyahahaha! *vash skratt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:38 am
Filthy prrnill Filthy prrnill Filthy Aerals yess!! och hela helgen ska jag ha lan!! blaugh LAN = Dricka cola ända tills tänderna försvinner. xd Jag vill! Jag vill! xd Hahaha. Och counter-strike nörda hela helgen. Det klarar jag mig utan däremot. xp Nyahahaha! *vash skratt* eek sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 11:40 am
So I say Kill me, hurt me, leave me alone The pain makes me cry but no time to care Hate me, fool me, disappoint me You want to make me bleed, you know that it's okay So break me and all my dreams I torture myself
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 12:37 pm
>_____< Argh. Detta är slutet! I CAN FEEL IT!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 12:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 12:46 pm
*sticker in en fot* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 12:48 pm
*sticker in huvudet genom fönstret* j00 ********! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 12:52 pm
prrnill *sticker in huvudet genom fönstret* j00 ********! xd J00 callin' me a ********, BiaTch!? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 12:53 pm
GrimCupid prrnill *sticker in huvudet genom fönstret* j00 ********! xd J00 callin' me a ********, BiaTch!? xd J00 ********! D00d!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|