|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:46 am
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Jag är kompis med din lilla syster.. Mwhahahaha! Just ja. o.O Du kan väl åka med henne. o.o DU.. SKA... MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!! o______o Man, här var det raka puckar må jag säga. Ja, det ska du ha jävligt klart för dig.. (Ursäkta språket)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:46 am
FrodoLouLou Aerals FrodoLouLou Aerals hah! ^_^ *står absolut inte först på "informations-grejen blaugh * HAH!....jag vet att du är syskon med en bekant ninja Menar du nidder? scream japp xd raargh stressed du får slå han om du vill sen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:47 am
Blixtra Ja, det ska du ha jävligt klart för dig.. (Ursäkta språket) o.O Ok ok. Jag ska tänka på saken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:47 am
Chibi Strawberry Blixtra Ja, det ska du ha jävligt klart för dig.. (Ursäkta språket) o.O Ok ok. Jag ska tänka på saken. Bra!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:48 am
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Ja, det ska du ha jävligt klart för dig.. (Ursäkta språket) o.O Ok ok. Jag ska tänka på saken. Bra!! Uh. ._. Ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:49 am
Jetzudan Rebirth *kryper omkring på väggarna* ninja LÄSKIG!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:51 am
*kommer in med rosa toffsar i håret och börjar dansa som en fjortis* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy *kommer in med rosa toffsar i håret och börjar dansa som en fjortis* xd *ramlar ner på golvet och skrattar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Kryper ihop i ett hörn* Farlig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:52 am
Aerals FrodoLouLou Aerals FrodoLouLou Aerals hah! ^_^ *står absolut inte först på "informations-grejen blaugh * HAH!....jag vet att du är syskon med en bekant ninja Menar du nidder? scream japp xd raargh stressed du får slå han om du vill sen 3nodding näe O_o han ligger ju ensam i en egen kategori på MSN jue 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Filthy *kommer in med rosa toffsar i håret och börjar dansa som en fjortis* xd *ramlar ner på golvet och skrattar* Ey girl. Don't fakk with me i got teh burger powers. *börja headbanga och en toffs flyger av*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:53 am
Filthy Blixtra Filthy *kommer in med rosa toffsar i håret och börjar dansa som en fjortis* xd *ramlar ner på golvet och skrattar* Ey girl. Don't fakk with me i got teh burger powers. *börja headbanga och en toffs flyger av* XD hehe.. Ska du hänga på Maka Donalds leen?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|