|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:37 am
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry I hope she fries. I'm free if that b***h dies. *är rädd för Anna* 3nodding Jag är en farlig person. Följer du med på J-cult då?! 3nodding Kanske. o.O NEJ! DU SKAAAAAAAAA!! o____o Måste jag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:37 am
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry I hope she fries. I'm free if that b***h dies. *är rädd för Anna* 3nodding Jag är en farlig person. Följer du med på J-cult då?! 3nodding Kanske. o.O NEJ! DU SKAAAAAAAAA!! o____o Måste jag? Ja det måste du!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:38 am
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry I hope she fries. I'm free if that b***h dies. *är rädd för Anna* 3nodding Jag är en farlig person. Följer du med på J-cult då?! 3nodding Kanske. o.O NEJ! DU SKAAAAAAAAA!! o____o Måste jag? Ja det måste du! o.O Snacka om tvång.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:38 am
FrodoLouLou Aerals hah! ^_^ *står absolut inte först på "informations-grejen blaugh * HAH!....jag vet att du är syskon med en bekant ninja Menar du nidder? scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:39 am
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry I hope she fries. I'm free if that b***h dies. *är rädd för Anna* 3nodding Jag är en farlig person. Följer du med på J-cult då?! 3nodding Kanske. o.O NEJ! DU SKAAAAAAAAA!! o____o Måste jag? Ja det måste du! o.O Snacka om tvång. Ja.. *hotar Anna med en banan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:40 am
Blixtra Ja.. *hotar Anna med en banan* o.o Banan? Wäää. Jag hatar bananer. >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:40 am
Chibi Strawberry Blixtra Ja.. *hotar Anna med en banan* o.o Banan? Wäää. Jag hatar bananer. >_< ' Muhaha! Jag har hittat Annas akilles häl.. Om inte du följer med mosar jag en banan i din brevlåda!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:41 am
Blixtra Muhaha! Jag har hittat Annas akilles häl.. Om inte du följer med mosar jag en banan i din brevlåda!! Du vet inte var min brevlåda bor. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:42 am
Chibi Strawberry Blixtra Muhaha! Jag har hittat Annas akilles häl.. Om inte du följer med mosar jag en banan i din brevlåda!! Du vet inte var min brevlåda bor. ninja Jag är kompis med din lilla syster.. Mwhahahaha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:42 am
Aerals FrodoLouLou Aerals hah! ^_^ *står absolut inte först på "informations-grejen blaugh * HAH!....jag vet att du är syskon med en bekant ninja Menar du nidder? scream japp xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:43 am
*kryper omkring på väggarna* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Jag är kompis med din lilla syster.. Mwhahahaha! Just ja. o.O Du kan väl åka med henne. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:44 am
Chibi Strawberry Blixtra Jag är kompis med din lilla syster.. Mwhahahaha! Just ja. o.O Du kan väl åka med henne. o.o DU.. SKA... MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 30, 2004 10:44 am
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra Jag är kompis med din lilla syster.. Mwhahahaha! Just ja. o.O Du kan väl åka med henne. o.o DU.. SKA... MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED!! o______o Man, här var det raka puckar må jag säga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|