|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 12:55 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 12:56 pm
TessiTuss Sakana-sama TessiTuss + Alla m䮮iskor p堪-cult + fick en massa kramar av j-cult m䮮iskor - Fick reda p堥n tr嫩g nyhet av en kompis - Var j䴴e ledsen efter den tr嫩ga nyheten Vad har h䮴? neutral Jag fick reda p堡v min kompis att den killen jag gillar, gillar henne och att hon gillar honom. Neeeeeeeeeeeej!!!! Vad hemskt! Vad gor din kompis da? Jag far faktiskt lust att grata IRL nu... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 12:56 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 1:00 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 1:10 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 2:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 2:14 pm
+ rolig helg + trevliga manniskor + massor med kramar + hann umgas med min man ocksa!
- snart mandag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 2:18 pm
+ Dojinmadoi (Eller hur fan stavar ni det...?) + Helsing "Image Story Figures" x 4, Chobits "Image Story Figures" x 3. + Fick träffa alla jag ville träffa, nästan, och de flesta var lika underbara som jag förväntat mig.. Förutom Max som var otroligt mycket roligare än vad jag hade trott, Trodde att han skulle undvika mig hela helgen... Men han gjorde den faktiskt as mycket bättre!
-/+ Fick leka med Kyuu på Twister, Porriga ställningar dock lite smått ont i min vänster arm... Jag körde dock slut på honom ninja -/+ Pengar har minskat, Har dock mer än förväntat kvar!
- Dojinmadoi (Fu, kan fortfarande inte stava det rätt..Orka?) - Dåliga saker... Orka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 2:36 pm
Valgarv + Alla kramar! heart Och glompar,䶥n fast jag fl?n i en metald?och br?䳴an ring fingret xd Jag stod f?et d䲠med ring fingret va? usch vilken d嬩g glompare jag 䲠o_O;;
aja.. vill inte skriva dagens +/- grejs.. den 䲠mest negativ.. skriver g岤agens ^^! allts堬?g :3
+ Lungt den b䳴a dagen i mitt liv. ^^ + Allt folk.. ninja *kramu p堥r alla* + Snurra flaskan! xd + R.O.S.E 3nodding + Fr姥 t䶬ing grejet! 2:a! nice d䲠pierre Woot! damn you joa xd + Kul och tr䦦a lite gaia folk. 3nodding .. ninja + Nassi och Sanna efter att f?a dagen var slut. whee + Coco's kamera xd
+/- Vet inte riktigt om ja kan komma idag neutral men det ordnar sig nog 3nodding
- neutral F?drarna.. - Tennis..
Allm䮴 slutbetyg: Hoppas det kommer fler s宮a h䲠dagar. ^^ finns bara n姲a enstaka saker som kunde ha blivit b䴴re.. som te x. att jag kan stanna d䲠hela tiden ist䬬et f?tt spela tennis stare Saknar er redan ^^;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 2:42 pm
- Var i skogen med en massa småkusiner, INTE kul stare - Ont och frös.. - Sur och ledsen på typ.. alla -.- Ni påstår att ni är mina vänner, men det är ju fan inte sant.. - Skola imorrn.. brukar se fram emot det, men jag blir ju bara mobbad.. .___.; Varför ska alla tjejer (finns nåra undantag) va så jävla bitchiga.. - Jag hade inte med mobilen när Jimmie ringde! *dör* crying gonk
+ Snart ska jag träffa Jimmie.. heart whee + Min nya bakgrund ninja heart heart Jätte läcker domokun heart + Zagato heart ___ heart Onda snubbar är då alltid snygga.. xp + Laddade ner Magic Knight Rayearth, spelet alltså sweatdrop + "Fly on the wings of love.." whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 3:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 3:28 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 3:29 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2005 3:29 pm
~Rufus-kun~ Alen ska nog med.. o.�! men jag vet inte hur det blir med spanien hrejen =/.. okay... men försök hänga på ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|