|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 10:17 am
Shin Asuka kittyocean Shin Asuka kittyocean Shin Asuka maar..het is al avond O_O In jouw wereld ja =P >__> *kuchfreakkuch* XD (j/k) Nou zeg, wat onbeleefd! blaugh Ik ben wel Guild Owner hoor!! >_> ik zeg wat ik denk blaugh xd ik ga je niet voortrekken ook al ben je guild owner (en maybe abit power hungry) xd Ik ben niet Power Hungry XD Ik heb immers al THA POWER!!!!! OMG, ik heb vandaag 500 gold verdient met alleen maar mensen bedanken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 10:20 am
kittyocean Shin Asuka kittyocean Shin Asuka >__> *kuchfreakkuch* XD (j/k) Nou zeg, wat onbeleefd! blaugh Ik ben wel Guild Owner hoor!! >_> ik zeg wat ik denk blaugh xd ik ga je niet voortrekken ook al ben je guild owner (en maybe abit power hungry) xd Ik ben niet Power Hungry XD Ik heb immers al THA POWER!!!!! OMG, ik heb vandaag 500 gold verdient met alleen maar mensen bedanken XD gnagnagna rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 10:20 am
dan heb je zo wat de halve guild bedankt blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 10:22 am
the devil-angel dan heb je zo wat de halve guild bedankt blaugh Bijna wel ja XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:09 am
kittyocean Ik ben niet Power Hungry XD Ik heb immers al THA POWER!!!!! OMG, ik heb vandaag 500 gold verdient met alleen maar mensen bedanken XD RAWR domokun then i shall be the one who will oppose YOU *points* XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:13 am
Shin Asuka kittyocean Ik ben niet Power Hungry XD Ik heb immers al THA POWER!!!!! OMG, ik heb vandaag 500 gold verdient met alleen maar mensen bedanken XD RAWR domokun then i shall be the one who will oppose YOU *points* XD ..................................................................... *sighs* ................. wat kun je er tegen in brengen? Ik heb immers de knop BAN in mijn bereik XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:27 am
kittyocean ..................................................................... *sighs* ................. wat kun je er tegen in brengen? Ik heb immers de knop BAN in mijn bereik XD ZIE JE..power hungry domokun *pokes you* stop being power hungry *pokes again* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:33 am
Shin Asuka kittyocean ..................................................................... *sighs* ................. wat kun je er tegen in brengen? Ik heb immers de knop BAN in mijn bereik XD ZIE JE..power hungry domokun *pokes you* stop being power hungry *pokes again* xd -pokes- stop -pokes- poking -pokes- our -pokes- guild -pokes- owner! - pokes-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:35 am
ButtonFly -pokes- stop -pokes- poking -pokes- our -pokes- guild -pokes- owner! - pokes- maar.. *wordt gepoked* ze ..is power hungr- *wordt gepoked in zijn oog* X_o ..eh..AUW XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:40 am
Ik ben niet power hungry want ik heb alle power die ik zou willen hebben XD Ik heb geen honger naar meer XD Ik heb genoeg XD Dus ik kan niet power HUNGRY zijn XD
En die ban knop is gewoon een feit XD En ik weet nog steeds niet wat je er tegenin wilt doen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:41 am
kittyocean Ik ben niet power hungry want ik heb alle power die ik zou willen hebben XD Ik heb geen honger naar meer XD Ik heb genoeg XD Dus ik kan niet power HUNGRY zijn XD En die ban knop is gewoon een feit XD En ik weet nog steeds niet wat je er tegenin wilt doen XD *doet ooglap aan* ikke..pokede je..om je te stoppen gonk *pokes* dan ben je niet pwer hungry..maar power crazy blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 11:58 am
Shin Asuka kittyocean Ik ben niet power hungry want ik heb alle power die ik zou willen hebben XD Ik heb geen honger naar meer XD Ik heb genoeg XD Dus ik kan niet power HUNGRY zijn XD En die ban knop is gewoon een feit XD En ik weet nog steeds niet wat je er tegenin wilt doen XD *doet ooglap aan* ikke..pokede je..om je te stoppen gonk *pokes* dan ben je niet pwer hungry..maar power crazy blaugh Groot verschil ja =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 20, 2005 12:00 pm
kittyocean Shin Asuka kittyocean Ik ben niet power hungry want ik heb alle power die ik zou willen hebben XD Ik heb geen honger naar meer XD Ik heb genoeg XD Dus ik kan niet power HUNGRY zijn XD En die ban knop is gewoon een feit XD En ik weet nog steeds niet wat je er tegenin wilt doen XD *doet ooglap aan* ikke..pokede je..om je te stoppen gonk *pokes* dan ben je niet pwer hungry..maar power crazy blaugh Groot verschil ja =P then... *ahem* STOP being *pokes* POWER *pokes* Crazy *pokes* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|