|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:15 pm
GrimCupid heart Isch, för mycket kinesmat ikväll. Och glassen är kvar. X___x Ajdå, illa. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:18 pm
prrnill GrimCupid heart Isch, för mycket kinesmat ikväll. Och glassen är kvar. X___x Ajdå, illa. xp Men...det är honungsklet till... *darrar på läppen* Så...gott...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:19 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid heart Isch, för mycket kinesmat ikväll. Och glassen är kvar. X___x Ajdå, illa. xp Men...det är honungsklet till... *darrar på läppen* Så...gott... Mwää.. kasta hit lite? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:23 pm
prrnill GrimCupid prrnill GrimCupid heart Isch, för mycket kinesmat ikväll. Och glassen är kvar. X___x Ajdå, illa. xp Men...det är honungsklet till... *darrar på läppen* Så...gott... Mwää.. kasta hit lite? blaugh Näää. razz Hat! eek *glomp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:24 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill GrimCupid heart Isch, för mycket kinesmat ikväll. Och glassen är kvar. X___x Ajdå, illa. xp Men...det är honungsklet till... *darrar på läppen* Så...gott... Mwää.. kasta hit lite? blaugh Näää. razz Hat! eek *glomp* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:28 pm
Kanske ska köpa en coat, men jag vet inte....:S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:30 pm
GrimCupid Kanske ska köpa en coat, men jag vet inte....:S vadå för coat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:35 pm
prrnill GrimCupid Kanske ska köpa en coat, men jag vet inte....:S vadå för coat? Le coat de pimp. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:36 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid Kanske ska köpa en coat, men jag vet inte....:S vadå för coat? Le coat de pimp. razz Ah. blaugh Lila? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:38 pm
prrnill GrimCupid prrnill GrimCupid Kanske ska köpa en coat, men jag vet inte....:S vadå för coat? Le coat de pimp. razz Ah. blaugh Lila? xd Vet inte... Kanske ska ta en röö?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:40 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill GrimCupid Kanske ska köpa en coat, men jag vet inte....:S vadå för coat? Le coat de pimp. razz Ah. blaugh Lila? xd Vet inte... Kanske ska ta en röö? Ja, rööö är fint. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 12:42 pm