|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:35 am
Dethär tycker jag vi ska slå fast vid.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:36 am
Nidder Dethär tycker jag vi ska slå fast vid. Helt min åsikt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:37 am
prrnill Nidder Dethär tycker jag vi ska slå fast vid. Helt min åsikt. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:38 am
Nidder prrnill Nidder Dethär tycker jag vi ska slå fast vid. Helt min åsikt. sweatdrop ..ehum.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:39 am
prrnill Nidder prrnill Nidder Dethär tycker jag vi ska slå fast vid. Helt min åsikt. sweatdrop ..ehum.. sweatdrop Vilken söt bild på din sig ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:40 am
Nidder prrnill Nidder prrnill Nidder Dethär tycker jag vi ska slå fast vid. Helt min åsikt. sweatdrop ..ehum.. sweatdrop Vilken söt bild på din sig ^^ Ja, visst är den.. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:46 am
prrnill Nidder prrnill Nidder prrnill Nidder Dethär tycker jag vi ska slå fast vid. Helt min åsikt. sweatdrop ..ehum.. sweatdrop Vilken söt bild på din sig ^^ Ja, visst är den.. 3nodding Jag ska snart ta isär datorn lite och undersöka varför fläkten låter som en skadskjuten fläkt... sweatdrop Och dessutom vilken fläkt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:47 am
Nidder prrnill Nidder prrnill Nidder prrnill Nidder Dethär tycker jag vi ska slå fast vid. Helt min åsikt. sweatdrop ..ehum.. sweatdrop Vilken söt bild på din sig ^^ Ja, visst är den.. 3nodding Jag ska snart ta isär datorn lite och undersöka varför fläkten låter som en skadskjuten fläkt... sweatdrop Och dessutom vilken fläkt... Ska du också göra det? Det ska jag försöka göra imorgon. låter som en hes hund sitter där inne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:48 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:49 am
Wow, vilket sammanträffande. 3nodding Vad heter din hesa hund?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:50 am
Nidder Wow, vilket sammanträffande. 3nodding Vad heter din hesa hund? Den har inget namn. blaugh Vad heter din då? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:54 am
prrnill Nidder Wow, vilket sammanträffande. 3nodding Vad heter din hesa hund? Den har inget namn. blaugh Vad heter din då? blaugh whee Jag hoppas inte den heter Damm, för i så fall hjälper det inte att dammsuga... Och om den heter Fläktenfunkarinte, så kan jag ge upp direkt, för vi bytte få nån månad sen, och då lät det likadant som innan vi bytte... confused Om den heter Dubyttefelfläktförragångendinkorkademorot så ska jag testa att byta en annan fläkt... Jag tror det finns 2 olika confused Jag ska iaf ta av ena sidan och försöka lokalisera hunden. Sedan ska jag mörda den twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 29, 2004 11:56 am
Nidder prrnill Nidder Wow, vilket sammanträffande. 3nodding Vad heter din hesa hund? Den har inget namn. blaugh Vad heter din då? blaugh whee Jag hoppas inte den heter Damm, för i så fall hjälper det inte att dammsuga... Och om den heter Fläktenfunkarinte, så kan jag ge upp direkt, för vi bytte få nån månad sen, och då lät det likadant som innan vi bytte... confused Om den heter Dubyttefelfläktförragångendinkorkademorot så ska jag testa att byta en annan fläkt... Jag tror det finns 2 olika confused Jag ska iaf ta av ena sidan och försöka lokalisera hunden. Sedan ska jag mörda den twisted Hoppas du lyckas. 3nodding Jag tycker inte om hejjagärenhundochharontimagen-ljudet från min dator neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|