Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
ICA Konsum. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 1529 1530 1531 1532 1533 1534 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Valgarv

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:24 pm

Hukoi
"Jag la nyss upp bilder på mig där." Säger Hukoi och ler brett "Och det är klart du är söt, TissiTessiTussiTuss."

((Uhm surprised Jag fick för mig att det här var en rollspelstråd? Vet man saker som vad varandra heter, och vad alla andra topicar heter och stuff (mer eller mindre sånt som man ser påriktigt) här ändå surprised ?))

((Heh,det här är med en fri rollspels tråd ungefär ^^; Där folk är bara lite allmänt larviga eller vad man kan kalla det..Det finns en lite mer seriösare rollspels tråd också o_< ))
PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:24 pm

Hukoi
"Jag la nyss upp bilder på mig där." Säger Hukoi och ler brett "Och det är klart du är söt, TissiTessiTussiTuss."

((Uhm surprised Jag fick för mig att det här var en rollspelstråd? Vet man saker som vad varandra heter, och vad alla andra topicar heter och stuff (mer eller mindre sånt som man ser påriktigt) här ändå surprised ?))

Det vet du inte än du har inte sett kort på mig.

TessiTuss

Mr.J

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:26 pm

Valgarv
Hukoi

((Heh,det här är med en fri rollspels tråd ungefär ^^; Där folk är bara lite allmänt larviga eller vad man kan kalla det..Det finns en lite mer seriösare rollspels tråd också o_< ))
VALGARV en skrattande val lr?? VAL GARV razz
PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:26 pm

Mr.J
för alla som vill veta heter jag... JOAKIM (kallas Jocke) J:et i MR.J står för JOCKE.... (har så dålig fantasi...)
Gissa vad jag heter? surprised *viska* pernilla..isch..

prrnill

Hukoi

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:27 pm

"Ta och lägg till mig på MSN eller något, och skicka då :3 Jag heter Samuel, föresten."

((Aha ^^; Då vet jag det. Tacktack.)
PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:27 pm

Någon som kan lista ut vad jag heter?

TessiTuss

Mr.J

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:28 pm

prrnill
Mr.J
för alla som vill veta heter jag... JOAKIM (kallas Jocke) J:et i MR.J står för JOCKE.... (har så dålig fantasi...)
Gissa vad jag heter? surprised *viska* pernilla..isch..
jag VET va du heter Pernilla. razz måste dra nu herrå
PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:28 pm

Hukoi
"Ta och lägg till mig på MSN eller något, och skicka då :3 Jag heter Samuel, föresten."

okej.

TessiTuss

prrnill

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:29 pm

Hukoi

*peta på* ska jag? blaugh
PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:29 pm

Therese?

Hukoi

prrnill

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:30 pm

TessiTuss
öh.. Therese? sweatdrop

Mr.J
Valgarv
Hukoi

VALGARV en skrattande val lr?? VAL GARV razz

... stare Det där är knappast roligt längre.

Valgarv

TessiTuss

prrnill
TessiTuss
öh.. Therese? sweatdrop
nästan rätt gissa en gång till.

TessiTuss
prrnill
TessiTuss
öh.. Therese? sweatdrop
nästan rätt gissa en gång till.
Theresa?

prrnill

TessiTuss

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 1:31 pm

Hukoi
Therese?
nä men typ alla säger så till mig. gissa en gång till. Vad är din msn?
Reply
Det Svenska Gillet

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 1529 1530 1531 1532 1533 1534 ... 7242 7243 7244 7245 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games