|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:14 pm
prrnill Mr.J prrnill *blir också sugen på glass* *bär fram en frysdisk* HUUUUUUUUUUUURRRRRRGH TUNG SAK!!!! tog med hela glass frysboxen så du har många val razz ta en glass söta fröken razz Oh, tackar herrn. wink *tar en röd glass* HERRN!! eek WOHOO *blir glad o börjar hoppa runt, men tappar glassboxen på tårna* AJSOMUTIHELVETE!!!!!!!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:15 pm
Hukoi "Taaack~" Säger Hukoi med tårögda ögon och börjar mumsa på glassen. "Du är min kompis nu. Vad heter du?" vem är din vän som du vill veta namnet på??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:15 pm
Mr.J prrnill Mr.J prrnill *blir också sugen på glass* *bär fram en frysdisk* HUUUUUUUUUUUURRRRRRGH TUNG SAK!!!! tog med hela glass frysboxen så du har många val razz ta en glass söta fröken razz Oh, tackar herrn. wink *tar en röd glass* HERRN!! eek WOHOO *blir glad o börjar hoppa runt, men tappar glassboxen på tårna* AJSOMUTIHELVETE!!!!!!!!!!!!!!! där där var ju onödigt..*drar bort glassboxen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:16 pm
TessiTuss jag vill också ha en glass tror jag. T-T-TA en glass Själv... jag har liiiiiiite ont för tillfället.... men välj en du bara söta fröken razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:17 pm
*Hoppar ner genom takluckan* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
"OHNO! Ni ignorerar ju den lilla TessiTuss!" Drar snabbt upp en glass och räcker över till henne. "här har du unge, fröken."
"Uhm, jag syftade på Prrnill, när jag sa att hon var min vän. Men ni får alla bli mina kompisar :3"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hukoi "OHNO! Ni ignorerar ju den lilla TessiTuss!" Drar snabbt upp en glass och räcker över till henne. "här har du unge, fröken." "Uhm, jag syftade på Prrnill, när jag sa att hon var min vän. Men ni får alla bli mina kompisar :3" Mitt namn är ganska uppenbart tror jag.. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:18 pm
Hukoi "OHNO! Ni ignorerar ju den lilla TessiTuss!" Drar snabbt upp en glass och räcker över till henne. "här har du unge, fröken." "Uhm, jag syftade på Prrnill, när jag sa att hon var min vän. Men ni får alla bli mina kompisar :3" okej men du får INTE veta mitt namn.. de är så FUUULT....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:19 pm
Mr.J TessiTuss jag vill också ha en glass tror jag. T-T-TA en glass Själv... jag har liiiiiiite ont för tillfället.... men välj en du bara söta fröken razz tack. Första gången jag inte hör att jag är ful.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:19 pm
TessiTuss Mr.J TessiTuss jag vill också ha en glass tror jag. T-T-TA en glass Själv... jag har liiiiiiite ont för tillfället.... men välj en du bara söta fröken razz tack. Första gången jag inte hör att jag är ful. har du lagt ut en bild av dig själv på tråden "bilder på er själv" här i gillet??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:20 pm
TessiTuss Mr.J TessiTuss jag vill också ha en glass tror jag. T-T-TA en glass Själv... jag har liiiiiiite ont för tillfället.... men välj en du bara söta fröken razz tack. Första gången jag inte hör att jag är ful. Du är säkert inte ful *påpekar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:20 pm
Hukoi "OHNO! Ni ignorerar ju den lilla TessiTuss!" Drar snabbt upp en glass och räcker över till henne. "här har du unge, fröken." tackar så mycket. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:21 pm
Mr.J TessiTuss Mr.J TessiTuss jag vill också ha en glass tror jag. T-T-TA en glass Själv... jag har liiiiiiite ont för tillfället.... men välj en du bara söta fröken razz tack. Första gången jag inte hör att jag är ful. har du lagt ut en bild av dig själv på tråden "bilder på er själv" här i gillet?? har ingen bild blir alltid så ful på kort. Sen vet jag inte hur jag ska lägga ut den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:22 pm
"Jag la nyss upp bilder på mig där." Säger Hukoi och ler brett "Och det är klart du är söt, TissiTessiTussiTuss."
((Uhm surprised Jag fick för mig att det här var en rollspelstråd? Vet man saker som vad varandra heter, och vad alla andra topicar heter och stuff (mer eller mindre sånt som man ser påriktigt) här ändå surprised ?))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:24 pm
för alla som vill veta heter jag... JOAKIM (kallas Jocke) J:et i MR.J står för JOCKE.... (har så dålig fantasi...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|