|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:02 pm
GrimCupid prrnill Inte alls, du uppnådde precis höjden av ironi blaugh Jag vet! Jag är ju så grym på det. xd Yesh j00 ah!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:03 pm
Hukoi "Nooo D:!" Tittar alldelens uppgivet på sin förstörda motorsåg "Fuuusk! Han godmoddar och toppar det med fula citat~" Han kollar sig omkring. "Här behövs lite glass för att lugna ner sig. Vem bjuder?" jag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:03 pm
Hukoi "Nooo D:!" Tittar alldelens uppgivet på sin förstörda motorsåg "Fuuusk! Han godmoddar och toppar det med fula citat~" Han kollar sig omkring. "Här behövs lite glass för att lugna ner sig. Vem bjuder?" *håller fram en glass*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:04 pm
prrnill GrimCupid prrnill Inte alls, du uppnådde precis höjden av ironi blaugh Jag vet! Jag är ju så grym på det. xd Yesh j00 ah! xp Sveriekartans mall var på moders föreläsning idag. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:04 pm
Mr.J xd gånger 2 = xd xd biggrin xd *peta på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:05 pm
prrnill Mr.J xd gånger 2 = xd xd biggrin xd *peta på* *peta tillbaks*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:05 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill Inte alls, du uppnådde precis höjden av ironi blaugh Jag vet! Jag är ju så grym på det. xd Yesh j00 ah! xp Sveriekartans mall var på moders föreläsning idag. blaugh Jaså? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:06 pm
*springer iväg för att kolla på Donald Trump* Gonatt folket!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Taaack~" Säger Hukoi med tårögda ögon och börjar mumsa på glassen. "Du är min kompis nu. Vad heter du?"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J prrnill Mr.J xd gånger 2 = xd xd biggrin xd *peta på* *peta tillbaks* surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:08 pm
*blir också sugen på glass*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:09 pm
Hukoi "Taaack~" Säger Hukoi med tårögda ögon och börjar mumsa på glassen. "Du är min kompis nu. Vad heter du?" jag??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:10 pm
prrnill *blir också sugen på glass* *bär fram en frysdisk* HUUUUUUUUUUUURRRRRRGH TUNG SAK!!!! tog med hela glass frysboxen så du har många val razz ta en glass söta fröken razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 1:12 pm
Mr.J prrnill *blir också sugen på glass* *bär fram en frysdisk* HUUUUUUUUUUUURRRRRRGH TUNG SAK!!!! tog med hela glass frysboxen så du har många val razz ta en glass söta fröken razz Oh, tackar herrn. wink *tar en röd glass*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|