|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:40 pm
prrnill GrimCupid Den sa att vi skulle hålla koll på grannen... Mwäää, hon får inte dö! Hon är den enda som bryr sig! domokun Inte ta våran granne! gonk Kaninen ska döö! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:41 pm
Hukoi "Nähä, men dåså." Hukoi pustar ut och torkar bort svetten i pannan. "Vad tur. Jag trodde du var en döende kaskelott." Jag är varken död eller kaskelott.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:42 pm
Mr.J GrimCupid Någon vara skjuta. Vem våga skjuta min Kyckling? Någon ska få. mad *ser sig omkring efter ett lämpligt offer* kanske hukoi. De va liksom han som sköt.... razz Hukoi? Vara skada... evil *spärrar upp ögonen och plockar ner piskan från väggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:43 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid Den sa att vi skulle hålla koll på grannen... Mwäää, hon får inte dö! Hon är den enda som bryr sig! domokun Inte ta våran granne! gonk Kaninen ska döö! domokun Jaa! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:44 pm
Hukoi suckar och vänder sig sakta om och börjar sakta gå och ökar hela tiden farten. "Tyyypiskt min tur." Han börjar springa iväg, och försöker skaka bort Grim någonstans i varuhuset.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:44 pm
Undrar om man kan rikta ett skott genom hålet så perfekt? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:46 pm
GrimCupid Undrar om man kan rikta ett skott genom hålet så perfekt? neutral Mycket möjligt, japaner är orealistiska vad gäller spel, så. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:46 pm
*brakar in i corn flakes hyllan med sk8boarden* AJ min näsa razz blöder näsblod VA SKOJ blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:47 pm
Hukoi Hukoi suckar och vänder sig sakta om och börjar sakta gå och ökar hela tiden farten. "Tyyypiskt min tur." Han börjar springa iväg, och försöker skaka bort Grim någonstans i varuhuset. *Börjar skutta efter Hukoi som någon sorts galen, hämdlysten älva* Komsi komsi komsi... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:47 pm
Mr.J *brakar in i corn flakes hyllan med sk8boarden* AJ min näsa razz blöder näsblod VA SKOJ blaugh mysko människa! xd *pekar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:49 pm
"Nooooooouuu! ; 0; Jeelp~!" Börjar i panik slänga tonfiskburkar på Grim och letar efter någon räddning
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:50 pm
prrnill Mr.J *brakar in i corn flakes hyllan med sk8boarden* AJ min näsa razz blöder näsblod VA SKOJ blaugh mysko människa! xd *pekar på* tackar tackar *hoppar runt o råkar krocka med prrnill* ooops sry miss.... *blöder ännu mer näsblod* WEEEEI!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:50 pm
prrnill GrimCupid Undrar om man kan rikta ett skott genom hålet så perfekt? neutral Mycket möjligt, japaner är orealistiska vad gäller spel, så. blaugh Vadåå? Bara för att han är inlåst i sin lägenhet som verkar vara ljudisolerad med en telefon som fungerar utan sladd och ett stort maskhål i badrummet som leder till en ny dimension där man kan köra stålrör genom väggarna? Näe, så orealistiskt är det väl inte? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:51 pm
Hukoi "Nooooooouuu! ; 0; Jeelp~!" Börjar i panik slänga tonfiskburkar på Grim och letar efter någon räddning *sparkar hål i väggen* göm dig här inne!!! *murar igen hålet när hukoi har gömt sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:51 pm
Mr.J prrnill Mr.J *brakar in i corn flakes hyllan med sk8boarden* AJ min näsa razz blöder näsblod VA SKOJ blaugh mysko människa! xd *pekar på* tackar tackar *hoppar runt o råkar krocka med prrnill* ooops sry miss.... *blöder ännu mer näsblod* WEEEEI!!! Aj min arm. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|