|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:32 pm
Hukoi känner sig småttskamsen över att han inte lyckades träffa något, och är på sin väg att stoppa tillbaks pistolen, men råkar av misstag avfyra en kula, som studsar mot en liten burk och börjar sedan studsa fram och tillbaks mellan alla möjliga sorters varor där inne, och ändrar tillsist sin rikting rakt mot prrnill.
Hukoi står kvar som ett frågetecken och kollar sig smått omkring. ...Vart tusan tog den där vägen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:33 pm
prrnill GrimCupid prrnill Jag vet.. 6 lektioner kvar till det är helg nu. xd För många lektioner kvar till helg nu! xp ...Jag tror att Henry's granne kommer råka ut för något snart! gonk Jaså, vadårå? Har kaninen blivit galen? Jag bara känner det på mig. En liten blodig vägg viskade i mitt titthål...>_>''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:34 pm
Hukoi Hukoi känner sig småttskamsen över att han inte lyckades träffa något, och är på sin väg att stoppa tillbaks pistolen, men råkar av misstag avfyra en kula, som studsar mot en liten burk och börjar sedan studsa fram och tillbaks mellan alla möjliga sorters varor där inne, och ändrar tillsist sin rikting rakt mot prrnill. Hukoi står kvar som ett frågetecken och kollar sig smått omkring. ...Vart tusan tog den där vägen? *blir träffad i armen och rycker till* eek *vinglar omkull* Ouch..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:35 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill Jag vet.. 6 lektioner kvar till det är helg nu. xd För många lektioner kvar till helg nu! xp ...Jag tror att Henry's granne kommer råka ut för något snart! gonk Jaså, vadårå? Har kaninen blivit galen? Jag bara känner det på mig. En liten blodig vägg viskade i mitt titthål...>_>'' O_O;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Hukoi Hukoi känner sig småttskamsen över att han inte lyckades träffa något, och är på sin väg att stoppa tillbaks pistolen, men råkar av misstag avfyra en kula, som studsar mot en liten burk och börjar sedan studsa fram och tillbaks mellan alla möjliga sorters varor där inne, och ändrar tillsist sin rikting rakt mot prrnill. Hukoi står kvar som ett frågetecken och kollar sig smått omkring. ...Vart tusan tog den där vägen? *blir träffad i armen och rycker till* eek *vinglar omkull* Ouch.. eek gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid prrnill Hukoi Hukoi känner sig småttskamsen över att han inte lyckades träffa något, och är på sin väg att stoppa tillbaks pistolen, men råkar av misstag avfyra en kula, som studsar mot en liten burk och börjar sedan studsa fram och tillbaks mellan alla möjliga sorters varor där inne, och ändrar tillsist sin rikting rakt mot prrnill. Hukoi står kvar som ett frågetecken och kollar sig smått omkring. ...Vart tusan tog den där vägen? *blir träffad i armen och rycker till* eek *vinglar omkull* Ouch.. eek gonk crying Mjiip.. vad hände?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:36 pm
Går omkring med snabba steg och kollar runt, men springer inte för att inte verka skyldig.
Argh, tänk om den träffade något viktigt.. Typ en kaskelott eller något sånt. Dom kanske är utrotningshotade!
Plötsligt får han syn på kvinnan som ligger på marken "OHMYGODNO!" Han poserar i femhundraolika poser och sjunker ihop på marken "JAG DÖDADE HENNE!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Den sa att vi skulle hålla koll på grannen... Mwäää, hon får inte dö! Hon är den enda som bryr sig! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Hukoi Hukoi känner sig småttskamsen över att han inte lyckades träffa något, och är på sin väg att stoppa tillbaks pistolen, men råkar av misstag avfyra en kula, som studsar mot en liten burk och börjar sedan studsa fram och tillbaks mellan alla möjliga sorters varor där inne, och ändrar tillsist sin rikting rakt mot prrnill. Hukoi står kvar som ett frågetecken och kollar sig smått omkring. ...Vart tusan tog den där vägen? *blir träffad i armen och rycker till* eek *vinglar omkull* Ouch.. *springer fram till* OMFG hur gick det???? *ringer sjukhuset*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:37 pm
GrimCupid Den sa att vi skulle hålla koll på grannen... Mwäää, hon får inte dö! Hon är den enda som bryr sig! domokun Inte ta våran granne! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:38 pm
Mr.J prrnill Hukoi Hukoi känner sig småttskamsen över att han inte lyckades träffa något, och är på sin väg att stoppa tillbaks pistolen, men råkar av misstag avfyra en kula, som studsar mot en liten burk och börjar sedan studsa fram och tillbaks mellan alla möjliga sorters varor där inne, och ändrar tillsist sin rikting rakt mot prrnill. Hukoi står kvar som ett frågetecken och kollar sig smått omkring. ...Vart tusan tog den där vägen? *blir träffad i armen och rycker till* eek *vinglar omkull* Ouch.. *springer fram till* OMFG hur gick det???? *ringer sjukhuset* Jag..Eh..Det gör ont.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:39 pm
Någon vara skjuta. Vem våga skjuta min Kyckling? Någon ska få. mad *ser sig omkring efter ett lämpligt offer*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:39 pm
Hukoi Går omkring med snabba steg och kollar runt, men springer inte för att inte verka skyldig. Argh, tänk om den träffade något viktigt.. Typ en kaskelott eller något sånt. Dom kanske är utrotningshotade!Plötsligt får han syn på kvinnan som ligger på marken "OHMYGODNO!" Han poserar i femhundraolika poser och sjunker ihop på marken "JAG DÖDADE HENNE!" omg.. o.O Jag är inte död! *skrika*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:40 pm
GrimCupid Någon vara skjuta. Vem våga skjuta min Kyckling? Någon ska få. mad *ser sig omkring efter ett lämpligt offer* kanske hukoi. De va liksom han som sköt.... razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:40 pm
"Nähä, men dåså." Hukoi pustar ut och torkar bort svetten i pannan. "Vad tur. Jag trodde du var en döende kaskelott."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|