|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:21 pm
Hukoi Hukoi fångar foten med nöd och näppe, och puttar bak honom. "Aha, men säg det lite snabbare då." Suckar Hukoi och slänger sig över J, fäller honom med benet och faller ner med honom under sig, medans han pressar sin armbåge mot huvudet på honom. "...Hjälpte det?" Knappast.... -.- du får va lite hårdhäntare.. Om du kan komma nära mej... *tar sej lös ur Hukoi's grepp o hugger med kniven mot honom*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:22 pm
*kastar tomater på alla och sätter sig i ett hörn*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:23 pm
prrnill *kastar tomater på alla och sätter sig i ett hörn* *tittar på sin tomat* ...Eeeeugh! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kniven träffar Hukoi över handen, och det blir ett ganska fint sår. "Tusan, han är allvarlig!" Tänker Hukoi och tar några snabba steg bakåt, greppar den stora metalhyllan och välter ner den över J. Sedan tar han fram en pistol, med andra handen, från bältet och riktar den mot honom ifall han fortfarande skulle vara Herr Dummer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid prrnill *kastar tomater på alla och sätter sig i ett hörn* *tittar på sin tomat* ...Eeeeugh! gonk xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:24 pm
prrnill *kastar tomater på alla och sätter sig i ett hörn* *halkar på en tomat o slår i huvet* stiger upp en minut senare* ööööööhöhh.... mitt huvud... va hände.... JUST ja jag är på ICA razz *avundsjuk på alla* ni vet iaf va ni ska ha för kläder.. de vet inte jag... *åker lite mera sk8board*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mr.J prrnill *kastar tomater på alla och sätter sig i ett hörn* *halkar på en tomat o slår i huvet* stiger upp en minut senare* ööööööhöhh.... mitt huvud... va hände.... JUST ja jag är på ICA razz *avundsjuk på alla* ni vet iaf va ni ska ha för kläder.. de vet inte jag... *åker lite mera sk8board* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill GrimCupid prrnill *kastar tomater på alla och sätter sig i ett hörn* *tittar på sin tomat* ...Eeeeugh! gonk xd Tomater är äckliga... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:25 pm
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill *kastar tomater på alla och sätter sig i ett hörn* *tittar på sin tomat* ...Eeeeugh! gonk xd Tomater är äckliga... sad Jag vet.. 6 lektioner kvar till det är helg nu. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:25 pm
Hukoi Kniven träffar Hukoi över handen, och det blir ett ganska fint sår. " Tusan, han är allvarlig!" Tänker Hukoi och tar några snabba steg bakåt, greppar den stora metalhyllan och välter ner den över J. Sedan tar han fram en pistol, med andra handen, från bältet och riktar den mot honom ifall han fortfarande skulle vara Herr Dummer. har blivit normal nu biggrin men bara så du et så stoppar inte en sketen hylla lr en pistol Jason vorhees då får man börja tänka på bomber o sånt....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:26 pm
Börjar skjuta med sin pistol efter J. "Lägg ner med skateboardåkandet, för tusan! gonk Jag lovar att du halkar och blir den dära Jonsson igen!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:26 pm
Mr.J Hukoi Kniven träffar Hukoi över handen, och det blir ett ganska fint sår. " Tusan, han är allvarlig!" Tänker Hukoi och tar några snabba steg bakåt, greppar den stora metalhyllan och välter ner den över J. Sedan tar han fram en pistol, med andra handen, från bältet och riktar den mot honom ifall han fortfarande skulle vara Herr Dummer. har blivit normal nu biggrin men bara så du et så stoppar inte en sketen hylla lr en pistol Jason vorhees då får man börja tänka på bomber o sånt.... ((Eller tomater razz ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:28 pm
Hukoi Börjar skjuta med sin pistol efter J. "Lägg ner med skateboardåkandet, för tusan! gonk Jag lovar att du halkar och blir den dära Jonsson igen!" Jason..... *åker i en ramp gjord av överblivna bruna bönor burkar o gör en 1020 method* YEEEEHA!!! *petar på alla o åker street åkning istället (d.v.s åker runt i butiken o ollar o grindar på allt* razz P.s SLUTA SKJUTA ME PISTOL DAMMIT!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:28 pm
prrnill Jag vet.. 6 lektioner kvar till det är helg nu. xd För många lektioner kvar till helg nu! xp ...Jag tror att Henry's granne kommer råka ut för något snart! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:30 pm
GrimCupid prrnill Jag vet.. 6 lektioner kvar till det är helg nu. xd För många lektioner kvar till helg nu! xp ...Jag tror att Henry's granne kommer råka ut för något snart! gonk Jaså, vadårå? Har kaninen blivit galen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|