|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:05 pm
*kastar kött kniven mot dej* DÖÖÖÖDA!!!!! Förinta!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:09 pm
*commer in* hallå alliho...p
O_o *ser kniven och ruchar för att fånga den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:09 pm
*tar upp en ny kött kniv o går runt o skär sönder allt i butiken* alla.....ska..... DÖ!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:11 pm
Kendrake * commer in* hallå alliho...p
O_o *ser kniven och ruchar för att fånga den* *går emot* VEM är du som vågar möta den odödlige Jason Worhees? DÖ din hund!!! *tar upp en eldkastare* bbq party!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:11 pm
"Eeeerk" Hukoi springer efter den helt sinnessjukagalningen. "Hörruhörruhörru! Du går emot reglerna! Man får inte förstöra varorna! Vet du vad som kommer hända med dig om du fortsätter sådär?"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:12 pm
Mr.J *kastar kött kniven mot dej* DÖÖÖÖDA!!!!! Förinta!!!! Varför det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:14 pm
Hukoi "Eeeerk" Hukoi springer efter den helt sinnessjukagalningen. "Hörruhörruhörru! Du går emot reglerna! Man får inte förstöra varorna! Vet du vad som kommer hända med dig om du fortsätter sådär?" *vänder sig mot dej* du har rätt.... jag ska inte förstöra varorna.. jag förstör DEJ istället!!!!! *kastar en yxa mot dej*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Galna kvinna!" ropar Hukoi åt TessiTuss medans han drar lite smått i Mr.J för att försöka få stopp på honom. "När någon kastar en kniv mot dig DUCKA, stå inte still och undra varför han gör det. Se det som ett tipps från någon med erfarenhet."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:15 pm
TessiTuss Mr.J *kastar kött kniven mot dej* DÖÖÖÖDA!!!!! Förinta!!!! Varför det? slog skallen förut o blev förvandlad till en livsfarlig mördare med kött kniv razz kan nån av er stoppa mig??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:15 pm
Hukoi "Galna kvinna!" ropar Hukoi åt TessiTuss medans han drar lite smått i Mr.J för att försöka få stopp på honom. "När någon kastar en kniv mot dig DUCKA, stå inte still och undra varför han gör det. Se det som ett tipps från någon med erfarenhet." okej tack för tipset. Lite trött bara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:17 pm
Mr.J TessiTuss Mr.J *kastar kött kniven mot dej* DÖÖÖÖDA!!!!! Förinta!!!! Varför det? slog skallen förut o blev förvandlad till en livsfarlig mördare med kött kniv razz kan nån av er stoppa mig?? okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hukoi "Galna kvinna!" ropar Hukoi åt TessiTuss medans han drar lite smått i Mr.J för att försöka få stopp på honom. "När någon kastar en kniv mot dig DUCKA, stå inte still och undra varför han gör det. Se det som ett tipps från någon med erfarenhet." RÖR MIG INTE!! *riktar en spark mot dig som träffar dig i revbenen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 12:18 pm
Hukoi fångar foten med nöd och näppe, och puttar bak honom.
"Aha, men säg det lite snabbare då." Suckar Hukoi och slänger sig över J, fäller honom med benet och faller ner med honom under sig, medans han pressar sin armbåge mot huvudet på honom.
"...Hjälpte det?"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|