|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 13, 2005 12:27 pm
Photoshop en mn so's morgen. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 1:01 am
Onzin huiswerk. En nog steeds kan ik niet begrijpen dat ik te behulpzaam ben :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 1:03 am
mijn ziekenhuis echo ><... en de discussie vanmiddag surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 4:33 am
Mijn lieve vriend xd heart Dat klinkt hopeloOs maar t'is waar sweatdrop
En mijn lieve vriendin waar ik nu thuis ben heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 6:23 am
Voel me kut, van mij mag vandaag wel weer over zijn. Was het maar weer vrijdag of weekend. Ga denk ik vandaag maar absurd vroeg naar bed zodat de tijd sneller gaat..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 6:29 am
on ym mind: mensen die een kadootje krijgen maar zelf niks weg geven, irritante *piep* *piep* *boos*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 8:53 am
Frans, nederlands, duits, engels en geschiedenis dat ik nog meot gaan maken sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 9:00 am
Merril41 Frans, nederlands, duits, engels en geschiedenis dat ik nog meot gaan maken sweatdrop biologie werkstuk over de pil maken stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 12:19 pm
Ik heb een zware gedachten in mijn hoofd rusten en ik weet niet wat het is ><'' misschien is het een lichte depressie ofzo.. Al heb ik er veel mensen over horen praten maar ik heb geen idee wat het nou echt inhoud.... kep in ieder geval nergens zin in.... begon vorige week en het wisself per dag.. Ik heb echt zooo veel trek in vakantie ><''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 15, 2005 9:32 pm
Same here lol, nog een weekie gelukkig! On my mind; Me vriend, gaat niet zo goed met hem. Hoop dat 't heeel snel weer beter word voor um!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 2:42 am
wel ik heb heel veel dingen aan mijn hoofd sweatdrop ik moet naar de kaakchirurg aleen ik stel het maar uit, maar als ik het niet zou doen word die onsteking in mijn tandvlees aleen maar erger gonk Verder nog kan een vriendin van mij wel een sterke schouder gebruiken, soms wou ik dat ik alle antwoorden voor haar heb,( ik hoop dat ze me vertrouwt als ik zeg dat ik haar zou helpen =3) Maar voor dat alles moet ik aan me zelf gaan denken, met mij loot het ook niet allemaal op rolletjes, ik moet meer onder de levende mensen gaan leven zou goed voor me zijn aleen heb ik problemen met mensen te vertrouwen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 2:09 pm
Oeh Roos is vrolijk biggrin Was gezellig vanavond, heb nu alleen wel een bult op me kop razz Lol!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 17, 2005 12:41 am
kiek Ik heb een zware gedachten in mijn hoofd rusten en ik weet niet wat het is ><'' misschien is het een lichte depressie ofzo.. Al heb ik er veel mensen over horen praten maar ik heb geen idee wat het nou echt inhoud.... kep in ieder geval nergens zin in.... begon vorige week en het wisself per dag.. Ik heb echt zooo veel trek in vakantie ><'' Hmmm... als je ooit wat meer wilt weten over depressies, of als je wilt weten of jij er misschien eentje hebt, mag je me altijd PM-en. Ik studeer HBO Psychologie, ben zelf 2 jaar depressief geweest en zodoende weet ik er wel heel wat van. On my mind: Ruzietje met mijn vriend... en 997 euro schuld. Gelukkig ken ik een zekere Tom R., die een rijke stinkerd is en me 700 euro heeft geleend zodat de deurwaarder niet komt. Phew...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 17, 2005 2:17 am
Uumie-chan kiek Ik heb een zware gedachten in mijn hoofd rusten en ik weet niet wat het is ><'' misschien is het een lichte depressie ofzo.. Al heb ik er veel mensen over horen praten maar ik heb geen idee wat het nou echt inhoud.... kep in ieder geval nergens zin in.... begon vorige week en het wisself per dag.. Ik heb echt zooo veel trek in vakantie ><'' Hmmm... als je ooit wat meer wilt weten over depressies, of als je wilt weten of jij er misschien eentje hebt, mag je me altijd PM-en. Ik studeer HBO Psychologie, ben zelf 2 jaar depressief geweest en zodoende weet ik er wel heel wat van. On my mind: Ruzietje met mijn vriend... en 997 euro schuld. Gelukkig ken ik een zekere Tom R., die een rijke stinkerd is en me 700 euro heeft geleend zodat de deurwaarder niet komt. Phew... dat is dan wel aardig van die persoon
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 17, 2005 2:20 am
XDmaster3 Uumie-chan kiek Ik heb een zware gedachten in mijn hoofd rusten en ik weet niet wat het is ><'' misschien is het een lichte depressie ofzo.. Al heb ik er veel mensen over horen praten maar ik heb geen idee wat het nou echt inhoud.... kep in ieder geval nergens zin in.... begon vorige week en het wisself per dag.. Ik heb echt zooo veel trek in vakantie ><'' Hmmm... als je ooit wat meer wilt weten over depressies, of als je wilt weten of jij er misschien eentje hebt, mag je me altijd PM-en. Ik studeer HBO Psychologie, ben zelf 2 jaar depressief geweest en zodoende weet ik er wel heel wat van. On my mind: Ruzietje met mijn vriend... en 997 euro schuld. Gelukkig ken ik een zekere Tom R., die een rijke stinkerd is en me 700 euro heeft geleend zodat de deurwaarder niet komt. Phew... dat is dan wel aardig van die persoon Zeker weten! Ik zou niet weten wat ik zonder hem en zijn lening gedaan had...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |