|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 10, 2010 3:09 am
Zo'n lijstje heb ik sowieso wel, maar niet voor mijn verjaardag.
Meestal ga ik voor m'n verjaardag (on)subtiel hinten wat ik wel leuk zou vinden x'D
Download je veel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 10, 2010 8:21 am
Alleen wat legaal niet te krijgen is. Zoals dingen die niet op DVD te krijgen zijn, omdat ze te oud zijn. Maar als ik het kan vervangen, dan doe ik dat!!
Welke anime vind jij supergaaf? (hoeft niet JP te zijn, ook huidige anime mag ook... of vroegere anime zoals Alfred J Kwak, Boes, Vrouwtje Theelepel, Niels Holgerson...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 10, 2010 12:11 pm
Haha dan denk ik Boes dat was zo grappig goeie oude tijd ><
welk soort chocola vind jij helemaal geweldig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 10, 2010 1:31 pm
Mmmm, melkchocolade met hazelnoot... *gedachten dwalen af naar wat je allemaal met al die chocolade kan doen* chocoladetaart, chocolade truffels, chocolade koekjes, chocolade saus, chocolade fondue met fruit, chocolade muffins... ect. 4laugh zo leuk om te maken ^^.
Hoeveel planten staan er ongeveer in jouw kamer/huis?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 10, 2010 2:08 pm
In mijn kamer geen. In ons huis een stuk of 5, 6, denk ik.
Ben je goed georganiseerd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 11, 2010 12:25 am
Dat verschilt echt gigantisch van dag tot dag. Ik kan heel erg chaotisch zijn, dan doe ik 3 dingen tegelijk zonder iets af te maken. (Dat is met name als ik of heel druk ben en vaak ook moe of er ff door heen zit, dan gaat ook alles mis!) Als ik de tijd heb, genoeg slaap heb gehad en in een goede bui ben kan ik wel erg georganiseerd en precies zijn :3
Hoe laat ga jij naar bed op zaterdagavond/in 't weekend?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 11, 2010 1:49 am
Als ik bij vrienden zit, of als m'n vriend blijft slapen dan kan het makkelijk een uur of 3 of later worden. Als ik thuis zit dan ga ik meestal rond een uur of twaalf.
Wat is je favoriete sieraad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 11, 2010 4:47 am
een paar oorbellen die echt overal bij passen whee
heb jij een knuffel die je echt van kinds af aan heb?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 11, 2010 6:10 am
Ja, hij staat nog ergens in mijn kamer als oud ding... Het is een groot paars konijn... met een heleboel gaten... Ik denk dat ik hem toch maar eens weg moet gooien...
Mooi weer daar? (zon of niet?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 11, 2010 6:19 am
het is best mooi weer hier de vogeltjes fluiten de zon schijnt maar ik zie uit mijn raam wel wolken aan komen stare het is ook een beetje bewolkt hier
heb jij nog wat bijzonders gedaan voor je moeder op moeder dag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 11, 2010 7:11 am
Niet echt. We hebben het zoals altijd gevierd, met cadeautjes en gezelligheid :3
Jij dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 11, 2010 11:25 am
Mijn moeder zat in de auto naar Frankrijk XD Blijkbaar heeft ze een moederdag ontbijt in Belgie gehad XD En tja, ik geef haar vaak random gifts. Ik vind het niet nodig om mijn moeder 1 dag in het jaar te verwennen, daar heeft ze niets aan. Ik doe het daarom 300 dagen in het jaar XD
Your question? What will it be???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 15, 2010 6:49 am
Ehm hoe ga jij naar school/werk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 15, 2010 5:45 pm
op de fiets naar school terwijl ik makkelijk kan lopen maar geen zin in habt biggrin
wat doe jij met carnaval?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 15, 2010 5:48 pm
niets... dat vieren we hier niet.... (Groningen) wanneer is er dan carnaval?
Hou jij van aardbeien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|