|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 1:50 am
Dags att skriva, hmm? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 1:51 am
GrimCupid Dags att skriva, hmm? sad *nickar instämmande* Usch ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 1:53 am
prrnill GrimCupid Dags att skriva, hmm? sad *nickar instämmande* Usch ja. Varför kunde jag inte fått din uppgift istället? >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 2:13 am
GrimCupid prrnill GrimCupid Dags att skriva, hmm? sad *nickar instämmande* Usch ja. Varför kunde jag inte fått din uppgift istället? >_> För att skolorna är dumma i huvudet och gör så att jag får uppgifter jag inte kan, och du får uppgifter du inte kan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 2:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 2:19 am
prrnill För att skolorna är dumma i huvudet och gör så att jag får uppgifter jag inte kan, och du får uppgifter du inte kan. Ah, såklart. *nickar* Blää, när jag är klar kan jag komma över till dig och hjälpa till. Behöver skriva något. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 2:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 2:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 2:23 am
GrimCupid prrnill För att skolorna är dumma i huvudet och gör så att jag får uppgifter jag inte kan, och du får uppgifter du inte kan. Ah, såklart. *nickar* Blää, när jag är klar kan jag komma över till dig och hjälpa till. Behöver skriva något. wink Jag är klar nu iaf. Ska bara skriva en kommentar. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 2:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 2:28 am
prrnill GrimCupid prrnill För att skolorna är dumma i huvudet och gör så att jag får uppgifter jag inte kan, och du får uppgifter du inte kan. Ah, såklart. *nickar* Blää, när jag är klar kan jag komma över till dig och hjälpa till. Behöver skriva något. wink Jag är klar nu iaf. Ska bara skriva en kommentar. blaugh Äsch då! >.< Aja, vi måste göra något annat sen. Orkar fan inte med datorn. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 2:31 am
GrimCupid prrnill GrimCupid prrnill För att skolorna är dumma i huvudet och gör så att jag får uppgifter jag inte kan, och du får uppgifter du inte kan. Ah, såklart. *nickar* Blää, när jag är klar kan jag komma över till dig och hjälpa till. Behöver skriva något. wink Jag är klar nu iaf. Ska bara skriva en kommentar. blaugh Äsch då! >.< Aja, vi måste göra något annat sen. Orkar fan inte med datorn. :S Jag tar en paus innan jag skriver kommentaren. väntar med det till ikväll. Vi måste testa det där man har i håret nån dag också razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 2:35 am
prrnill Jag tar en paus innan jag skriver kommentaren. väntar med det till ikväll. Vi måste testa det där man har i håret nån dag också razz Det där limmet? Mjo, måste göra spikes och gå på stan. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 2:40 am
GrimCupid prrnill Jag tar en paus innan jag skriver kommentaren. väntar med det till ikväll. Vi måste testa det där man har i håret nån dag också razz Det där limmet? Mjo, måste göra spikes och gå på stan. razz Ja! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 2:46 am
prrnill GrimCupid prrnill Jag tar en paus innan jag skriver kommentaren. väntar med det till ikväll. Vi måste testa det där man har i håret nån dag också razz Det där limmet? Mjo, måste göra spikes och gå på stan. razz Ja! xd eek Naken! *pekar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|