|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:02 am
Yo ho, yo ho, a pirate's life for me...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:07 am
*kikar in ifall någon mot förmodan faksikt skulle vara här*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:09 am
GrimCupid Yo ho, yo ho, a pirate's life for me... Pirates of the caribian! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:09 am
Valkyria86 *kikar in ifall någon mot förmodan faksikt skulle vara här* *petar på* Jag kan vara någon... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:10 am
GrimCupid Valkyria86 *kikar in ifall någon mot förmodan faksikt skulle vara här* *petar på* Jag kan vara någon... 3nodding *nosar lite granna på* njae... tveksamt wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:11 am
Valkyria86 GrimCupid Valkyria86 *kikar in ifall någon mot förmodan faksikt skulle vara här* *petar på* Jag kan vara någon... 3nodding *nosar lite granna på* njae... tveksamt wink Men jag är mycket bättre på att vara ingen. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:15 am
GrimCupid Valkyria86 GrimCupid Valkyria86 *kikar in ifall någon mot förmodan faksikt skulle vara här* *petar på* Jag kan vara någon... 3nodding *nosar lite granna på* njae... tveksamt wink Men jag är mycket bättre på att vara ingen. razz Ok.. Nee.. *nosar lite mer* Tror att du är.. *nosa nosa* Mm... Söt!! xd heart
ninja Ledsen om jag är lite dryg, bumpar quest under tiden..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:23 am
Valkyria86 Ok.. Nee.. *nosar lite mer* Tror att du är.. *nosa nosa* Mm... Söt!! xd heart
ninja Ledsen om jag är lite dryg, bumpar quest under tiden.. Eii! *hoppar upp i famnen och snoosar på* whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:25 am
GrimCupid Valkyria86 Ok.. Nee.. *nosar lite mer* Tror att du är.. *nosa nosa* Mm... Söt!! xd heart
ninja Ledsen om jag är lite dryg, bumpar quest under tiden.. Eii! *hoppar upp i famnen och snoosar på* whee heart *bär iväg på till godisavdelningen och börjar mata med rosa små saker och choklad*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:29 am
Valkyria86 *bär iväg på till godisavdelningen och börjar mata med rosa små saker och choklad* Lägger sig på rygg i knät och gapar efter mer* blaugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:30 am
GrimCupid Valkyria86 *bär iväg på till godisavdelningen och börjar mata med rosa små saker och choklad* Lägger sig på rygg i knät och gapar efter mer* blaugh heart *kliar under hakan och proppar i massa godis*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 25, 2004 8:33 am
Valkyria86 GrimCupid Valkyria86 *bär iväg på till godisavdelningen och börjar mata med rosa små saker och choklad* Lägger sig på rygg i knät och gapar efter mer* blaugh heart *kliar under hakan och proppar i massa godis* *spinner och ser ut som världens största hamster* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|