Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 149 150 151 152 153 154 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Dec 07, 2005 5:08 am

XDmaster3
Darlaa
Ik heb net 17000g verdient met het verkopen van trash items in de marketplace neutral
Wat een afzetterij zeg, ga je schamen.
Komt zeker doordat towns niet werkt dat mensen de nieuwe items niet zelf bij elkaar kunnen rapen dat het zo verschrikkelijk duur gaat.
werkt ie bij jullie ook niet dan ??
ik hev hier heel mijn pc opnieuw geinstaleerd omdat towns het niet dee ik dachjt dah ligt aan mijn pc XD

wat doet ie bij jullie niet dan bij mijn blijft ie de hele tijd hangen bij setting permision verder komt ie niet met het laden

Check mijn post in de chatterbox,
PostPosted: Wed Dec 07, 2005 1:09 pm

KissDoll; WHEE!

Ook net de casus van een medestudent gelezen. Die is stagiere. En ze mocht mee op huisbezoek. De student zegt tegen het kind: wat fijn dat ik je kamer mocht zien. Zegt dat kind: 'Ja, mama zei wel tegen me: Moet die dikke nou ook mee?'

WAT EEN KRENG DIE MOEDER! En DAT moet een kind opvoeden?!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Dec 09, 2005 1:49 pm

Vraag: Waarom doet een fabrikant een schocoladelettertje in een veel te groot doosje?

...het andwoord mag je zelf bedenken stare
PostPosted: Sat Dec 10, 2005 2:14 am

Hmm me beste vriendin en nog een vriendin hebben me aangeraden naar een psycholoog te gaan.. doen we toch maar ff niet.
Voordrest, vanmiddag naar vriendjelief biggrin En me rapport was ook best oke!

The Forbidden Angel

Uumie-chan

PostPosted: Sun Dec 11, 2005 3:06 am

On my mind:

Mijn vriend haalt heel slechte punten voor zijn studie... en nu twijfelt hij of hij moet stoppen of door moet gaan. Waarschijnlijk trappen ze hem na dit jaar toch van de universiteit, en ik vind het zo *** voor hem!! scream

Ook een groot nadeel hiervan is dat we voorlopig geen weekendjes samen meer hebben, zijn ouders worden superkwaad als hij een dagje huiswerk overslaat... dus hij kan mij minder zien. cry

Ik mis hem nu al, ook al weet ik dat dit beter is voor zijn toekomst. Ik ben denk ik gewoon bang dat hij me vergeet ofzo...
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 5:45 am

Ik vraag me af hoeveel kerstballen m'n kat dit jaar wel niet kapot gaat maken. Vorig jaar was het minstens iedere dag 1 confused , maf beest xp .

Merril41

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 1:21 pm

Merril41
Ik vraag me af hoeveel kerstballen m'n kat dit jaar wel niet kapot gaat maken. Vorig jaar was het minstens iedere dag 1 confused , maf beest xp .

Haha wij hebben sinds vorig jaar ook een kat, maar mijn moeder maakte er geloof ik meer kapot XD, wat ze we deed, de kat dan, is af en toe met de boom schudden zodat alles en beetje loskwam wss dat mijn moe der daarom zo veel lied gaan XD.

On my mind: grote schrik: nouja... men monitor schee der ineens mee uit kreeg geen stroom meer, dat is niet zo erg we hebben nog wel meer monitoren, maar toch met wat gefiebel ding weer aan gekregen. maar door al dat gedoe van comp aan zetten en weer uit en aan en weer uit had ik een scandisk bij het opstarten met wat onleesbare dingen en een onbekende fout en een beschadigd bestand... ik heb daar toch zo'n hekel aan he gonk maar hij starte toch gewoon op hopelijk blijft dat zo. mijn oom komt van het weekend ik ga hem meteen vragen of ie wil helpen met het maken van savetydiscs en back up van men files, dat is echt zoiets dat ik altijd vooruitgeschoven heb.
PostPosted: Sun Dec 11, 2005 10:47 pm

ik vraag me af hoe kwaad leraren kunnen worden als je iets niet hebt ingeleverd.... sad

Oranjekorfbalpizza!

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Dec 12, 2005 8:03 am

Oranjekorfbalpizza!
ik vraag me af hoe kwaad leraren kunnen worden als je iets niet hebt ingeleverd.... sad

Ligt aan de leerkracht en hoe vaak het voorkomt.

Aw Uum, wat rottig voor hem! Ik hoop dat hij het toch nog haalt!! *knuf*

En vandaag voelde ik me zo zelfverzekerd. HEERLIJK
PostPosted: Mon Dec 12, 2005 1:28 pm

B-B-Bevries *~*
Besluit iemand haar aquarium schoon te maken, ik geloof dat men handen er af vroren.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Merril41

PostPosted: Mon Dec 12, 2005 2:19 pm

On my mind: Waarom moet je zo veel doen? De keuzes zijn toch aan jezelf, maar je bent wel verplicht om dingen te doen. Ontzettend irritant vind ik confused
PostPosted: Tue Dec 13, 2005 5:13 am

on my mind:
ehh...me "nieuwe" gaia look XD

Shin Asuka

pipie

PostPosted: Tue Dec 13, 2005 7:50 am

kerst
PostPosted: Tue Dec 13, 2005 8:51 am

De Kiki's in de Gaia shop! Die wil ik zo graag! Alles wat ik dan nog nodig heb zijn Bani clips (wilde ik al een keer maken), een headjewel (dat is niet zo moeilijk XD), en een Were tail. Tja, en een Coco. Maar ik denk dat die uiteindelijk wel komen. Een Robo puppy denk ik niet zo snel. Moet ik er maar 1 in de winkel zoeken razz

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Dec 13, 2005 8:53 am

Oh ja, en kattenoren. Moet niet al te moeilijk zijn XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 149 150 151 152 153 154 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games