|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:03 pm
TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss lyssnar på lite musik. Vad gör du då? praatar med dig jo jag pratar ju med dig med. ja ska du inte svara mig i önske listan jo visst ska jag det. jag lovar jag svara dig okej jag har svarat. När jag inte kommer på vad jag ska skriva skriver jag okej. hej då titta på raketer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:04 pm
TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss jo kaske det men jag var inte glad snarare ledsen. oooke....varför? 0.o Vet faktiskt inte. Satt och tänkte på massa saker som jag igentligen inte skulle ha tänkt på. Som en sak som jag också sa till Ange att om jag känner mig ful så brukar jag kolla mig i spegeln och säga gud vad ful jäg är. Det är kanske inte så smart jag vet. Men jag känner mig ful ivarje fall gjorde jag det igår och kanske lite idag med. ooooooooke.....jag tycker att jag är ful med...men det SKITER jag i >_< om du nu tycker att du är ful...vilket du inte är... så strunta i det bara... enkelt ^_^ Det var en bra kanske ska strunta ide och allra helst inte kolla i spegeln och säga att jag är ful. Då mår man ju ännu sämre ju. *klappar händerna* JAG har lärt henne allt det där *torkar bort en tår från kinden*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:05 pm
FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss FrodoLouLou TessiTuss jo kaske det men jag var inte glad snarare ledsen. oooke....varför? 0.o Vet faktiskt inte. Satt och tänkte på massa saker som jag igentligen inte skulle ha tänkt på. Som en sak som jag också sa till Ange att om jag känner mig ful så brukar jag kolla mig i spegeln och säga gud vad ful jäg är. Det är kanske inte så smart jag vet. Men jag känner mig ful ivarje fall gjorde jag det igår och kanske lite idag med. ooooooooke.....jag tycker att jag är ful med...men det SKITER jag i >_< om du nu tycker att du är ful...vilket du inte är... så strunta i det bara... enkelt ^_^ Det var en bra kanske ska strunta ide och allra helst inte kolla i spegeln och säga att jag är ful. Då mår man ju ännu sämre ju. *klappar händerna* JAG har lärt henne allt det där *torkar bort en tår från kinden* hihi. Tack för tipset. Ska göra som du sa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:06 pm
Go TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss lyssnar på lite musik. Vad gör du då? praatar med dig jo jag pratar ju med dig med. ja ska du inte svara mig i önske listan jo visst ska jag det. jag lovar jag svara dig okej jag har svarat. När jag inte kommer på vad jag ska skriva skriver jag okej. hej då titta på raketer okej?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:07 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss lyssnar på lite musik. Vad gör du då? praatar med dig jo jag pratar ju med dig med. ja ska du inte svara mig i önske listan jo visst ska jag det. jag lovar jag svara dig okej jag har svarat. När jag inte kommer på vad jag ska skriva skriver jag okej. hej då titta på raketer okej? en gång till ses i moron
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Go TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss lyssnar på lite musik. Vad gör du då? praatar med dig jo jag pratar ju med dig med. ja ska du inte svara mig i önske listan jo visst ska jag det. jag lovar jag svara dig okej jag har svarat. När jag inte kommer på vad jag ska skriva skriver jag okej. hej då titta på raketer okej? en gång till ses i moron okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:14 pm
Mmm....Det var skitmysigt idag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:16 pm
Gandiloulou Mmm....Det var skitmysigt idag... okej. Du får väl berätta på måndag om du vill.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:25 pm
alla försvann juh från claim a girl forumet!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:26 pm
Angel in Leather alla försvann juh från claim a girl forumet!!! Hej!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:27 pm
TessiTuss Angel in Leather alla försvann juh från claim a girl forumet!!! Hej! hej hej!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:29 pm
Angel in Leather TessiTuss Angel in Leather alla försvann juh från claim a girl forumet!!! Hej! hej hej! Jag har nog sett dig här på svenska gillet förut tror jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 1:31 pm
TessiTuss Angel in Leather TessiTuss Angel in Leather alla försvann juh från claim a girl forumet!!! Hej! hej hej! Jag har nog sett dig här på svenska gillet förut tror jag. jopp!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|