|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:35 pm
Kendrake Filthy Kendrake Irrashaimaste! blaugh sorry menade inte att stirra xp *rädd för* gonk vadå? jag e inte farlig twisted jag är harmlös whee
Go: visst bjud bara över det som finns så accepterar jag det direktoki då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:37 pm
men quota istället anna stare ;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:38 pm
Måste redan gå, ses
(jag gillar inte quotes specielly mycket, till skillnad från vissa stare )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:38 pm
Go TessiTuss Go TessiTuss Go hej vill du prata med mig ja det kan jag väl göra. oki jupp. Hur är det med dig då? bra sj Det är super bra tror jag. Eller ja har lite ont i axeln sprang in i en järnstång igår.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:39 pm
TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go hej vill du prata med mig ja det kan jag väl göra. oki jupp. Hur är det med dig då? bra sj Det är super bra tror jag. Eller ja har lite ont i axeln sprang in i en järnstång igår. AJ! domokun hur gick det till?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:40 pm
TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go hej vill du prata med mig ja det kan jag väl göra. oki jupp. Hur är det med dig då? bra sj Det är super bra tror jag. Eller ja har lite ont i axeln sprang in i en järnstång igår. AJ AJ AJ det för stor jag att det gör super ont
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:41 pm
Go TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go hej vill du prata med mig ja det kan jag väl göra. oki jupp. Hur är det med dig då? bra sj Det är super bra tror jag. Eller ja har lite ont i axeln sprang in i en järnstång igår. AJ AJ AJ det för stor jag att det gör super ont Jo det gör rätt så ont. Jag tror att jag kollade bakåt när jag sprang.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:41 pm
TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go hej vill du prata med mig ja det kan jag väl göra. oki jupp. Hur är det med dig då? bra sj Det är super bra tror jag. Eller ja har lite ont i axeln sprang in i en järnstång igår. AJ AJ AJ det för stor jag att det gör super ont Jo det gör rätt så ont. Jag tror att jag kollade bakåt när jag sprang. oki
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:42 pm
Kendrake AJ! domokun hur gick det till? ehh... jag kollade nog bakåt när jag skulle springa. Jag är rätt så klantig av mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:43 pm
TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go hej vill du prata med mig ja det kan jag väl göra. oki jupp. Hur är det med dig då? bra sj Det är super bra tror jag. Eller ja har lite ont i axeln sprang in i en järnstång igår. AJ AJ AJ det för stor jag att det gör super ont Jo det gör rätt så ont. Jag tror att jag kollade bakåt när jag sprang. bland det värsta man kan göra xp
hehe...en gång sprang jag in i en flaggstång sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:44 pm
Kendrake bland det värsta man kan göra xp
hehe...en gång sprang jag in i en flaggstång sweatdrop jo det är ju de. Det var ju smart. Tror att jag var lite för glad igår. Fast nej jag var inte glad eller jag vet faktiskt inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 12:45 pm
Kendrake TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go TessiTuss Go hej vill du prata med mig ja det kan jag väl göra. oki jupp. Hur är det med dig då? bra sj Det är super bra tror jag. Eller ja har lite ont i axeln sprang in i en järnstång igår. AJ AJ AJ det för stor jag att det gör super ont Jo det gör rätt så ont. Jag tror att jag kollade bakåt när jag sprang. bland det värsta man kan göra xp
hehe...en gång sprang jag in i en flaggstång sweatdrop jag för stog inte i den där med e.. apsotera tror jag det stog nåt med a ga.lla fall
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|