|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:14 am
Arachnaphobia  hej tuss (: Hur är det med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:24 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:28 am
TessiTuss Arachnaphobia  hej tuss (: Hur är det med dig då? mjodå det är bra. har lite ont efter idrotten i skolan imorse bara ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:30 am
Arachnaphobia TessiTuss Arachnaphobia  hej tuss (: Hur är det med dig då? mjodå det är bra. har lite ont efter idrotten i skolan imorse bara ._. okej. Det är väl bra med mig med förutom att jag har ont i axeln. Råkade springa in i en järnstång igår.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:42 am
TessiTuss okej. Det är väl bra med mig med förutom att jag har ont i axeln. Råkade springa in i en järnstång igår. låter inge skönt ju... ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:52 am
Arachnaphobia TessiTuss okej. Det är väl bra med mig med förutom att jag har ont i axeln. Råkade springa in i en järnstång igår. låter inge skönt ju... ._. Det är inte så skönt heller. Jag är väldigt klantig av mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:55 am
TessiTuss Arachnaphobia TessiTuss okej. Det är väl bra med mig med förutom att jag har ont i axeln. Råkade springa in i en järnstång igår. låter inge skönt ju... ._. Det är inte så skönt heller. Jag är väldigt klantig av mig. jag är också väldigt klantig av mig, vet hur sånt där känns razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:57 am
Arachnaphobia TessiTuss Arachnaphobia TessiTuss okej. Det är väl bra med mig med förutom att jag har ont i axeln. Råkade springa in i en järnstång igår. låter inge skönt ju... ._. Det är inte så skönt heller. Jag är väldigt klantig av mig. jag är också väldigt klantig av mig, vet hur sånt där känns razz okej.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 8:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:10 am
Halo! domokun *vill ha godis*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2004 9:13 am
*smyger fram o frågar sakta* eh...vill du prata med mig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|