Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 148 149 150 151 152 153 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Merril41

PostPosted: Fri Dec 02, 2005 1:17 pm

Morgen naar harry potter 4 razz .
PostPosted: Fri Dec 02, 2005 2:04 pm

mijn vriendin is samen met wat famillie naar clouseau. ik was zo graag meegeweest..
zo lekker samen en beetje knuffent naar het podium staren sweatdrop 4laugh

en een andere vriendin is alleen de straat op met dit weer en op dit uur confused
daar was ik ook graag bij geweest >.>

maargoed ik zit hier en der is zowat niemand online -_-

number_17

The Forbidden Angel

PostPosted: Sat Dec 03, 2005 2:42 am

Vanavond naar The Exorsism of Emily Rose
PostPosted: Sat Dec 03, 2005 1:57 pm

Harry potter is best wel eng... razz

Merril41

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Dec 04, 2005 8:20 am

Hopen dat Postbank.nl mijn keuze voor plaatje (voor op pas) goedkeurd; als een vrouw op het strand al niet meer mag....wat hou je dan nog over?!
PostPosted: Sun Dec 04, 2005 9:37 am

kittyocean
Hopen dat Postbank.nl mijn keuze voor plaatje (voor op pas) goedkeurd; als een vrouw op het strand al niet meer mag....wat hou je dan nog over?!

Leuk! maar het is jammmer dat stripfiguren en zo niet mogen, ik neem aan dat een zelfverzonnen figuur wel mag. Jammer dat mijn pas pas in juni afloopt. (XD pas pas)

On my mind: Ik kan geen Winx meer zien! Maar ik ken nu wel alle nieuwe afleveringen.... jammer eigenlijk.

En die sealeds zijn nu echt gestoort of de mensen die ze er op zetten 8000g!? Waarom kan ik nou niet doneren T.T
zou het door die nieuwe telefoondinges komen dat ineens mensen sealeds er op zetten die dat anders nooit deden en er meer gold voor willen of zo?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

XDmaster3

PostPosted: Sun Dec 04, 2005 10:34 am

Darlaa
kittyocean

Leuk! maar het is jammmer dat stripfiguren en zo niet mogen, ik neem aan dat een zelfverzonnen figuur wel mag. Jammer dat mijn pas pas in juni afloopt. (XD pas pas)

On my mind: Ik kan geen Winx meer zien! Maar ik ken nu wel alle nieuwe afleveringen.... jammer eigenlijk.

En die sealeds zijn nu echt gestoort of de mensen die ze er op zetten 8000g!? Waarom kan ik nou niet doneren T.T
zou het door die nieuwe telefoondinges komen dat ineens mensen sealeds er op zetten die dat anders nooit deden en er meer gold voor willen of zo?
denkt het wel ja maar dan nog 8000 haal ik nooit ik haalde het vorige maand al amper
PostPosted: Mon Dec 05, 2005 7:11 am

ik hoop dat er een hoop van die ventjes die te veel vragen er goed veel hebben besteld en dat de nieuwe items floppen.
dan is het volgende maand afgelopen 3nodding

number_17

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Dec 05, 2005 7:41 am

Hoop dat vriendjelief snel weer beter word 3nodding
PostPosted: Mon Dec 05, 2005 8:07 am

5 dagen in de week WITCH. Wat wil een WITCH fan nog meer? Nou ja... naast de WITCH Happy Meal figures uit de USA

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Dec 06, 2005 12:57 pm

Ik heb net 17000g verdient met het verkopen van trash items in de marketplace neutral
Wat een afzetterij zeg, ga je schamen.
Komt zeker doordat towns niet werkt dat mensen de nieuwe items niet zelf bij elkaar kunnen rapen dat het zo verschrikkelijk duur gaat.
PostPosted: Tue Dec 06, 2005 2:24 pm

Gaat super biggrin Lol net dikke lol gehad met me vriend, in de plassen buiten. Wij in de plassen stampen en alles, beide helemaal zeiknat. En k heb me toch gelache razz net twee kleine kinderen hier hehe ^^

The Forbidden Angel

XDmaster3

PostPosted: Tue Dec 06, 2005 10:30 pm

Darlaa
Ik heb net 17000g verdient met het verkopen van trash items in de marketplace neutral
Wat een afzetterij zeg, ga je schamen.
Komt zeker doordat towns niet werkt dat mensen de nieuwe items niet zelf bij elkaar kunnen rapen dat het zo verschrikkelijk duur gaat.
werkt ie bij jullie ook niet dan ??
ik hev hier heel mijn pc opnieuw geinstaleerd omdat towns het niet dee ik dachjt dah ligt aan mijn pc XD

wat doet ie bij jullie niet dan bij mijn blijft ie de hele tijd hangen bij setting permision verder komt ie niet met het laden
PostPosted: Wed Dec 07, 2005 1:44 am

Mou, weer veel gold uitgegeven XD En nog steeds geen Blue Magic Coat! Voor mijn wishlist heb ik toch echt veel meer gold nodig XD

kittyocean
Captain

XDmaster3

PostPosted: Wed Dec 07, 2005 3:09 am

kittyocean
Mou, weer veel gold uitgegeven XD En nog steeds geen Blue Magic Coat! Voor mijn wishlist heb ik toch echt veel meer gold nodig XD
dat heb ik ook XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 148 149 150 151 152 153 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games