|
|
|
|
Posted: Thu Oct 01, 2009 10:44 am
Waarom een speciale gelegenheids plek uitzoeken als je ook gewoon met een groep ergens gezellig k**t hangen?
Lijkt me wel leuk btw. (Ook als nieuweling zijnde, I geuss.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 02, 2009 12:33 pm
Je zou als je iets wilt organiseren dat een beetje in het midden van het land moeten doen? Anders moeten sommige het hele land door en bij andere is het om de hoek. (even een extreem voorbeeldje)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 03, 2009 3:02 am
een kleine meet kan natuurlijk altijd. We hebben er tot nu toe pas 1 gehouden. En het midden van het land is voor veel mensen toch veel reizen... maar voor mij dan weer niet XP ik woon juist in het midden!!
Nou ja, als er behoefte aan is.... organiseren kan ik NIET. Kan ik gewoon niet, sorry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 05, 2009 6:16 am
kittyocean een kleine meet kan natuurlijk altijd. We hebben er tot nu toe pas 1 gehouden. En het midden van het land is voor veel mensen toch veel reizen... maar voor mij dan weer niet XP ik woon juist in het midden!! Nou ja, als er behoefte aan is.... organiseren kan ik NIET. Kan ik gewoon niet, sorry ik denk dat ik wel een beetje kan organiseren, al heb ik het nog nooit gedaan :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 11, 2009 6:56 am
XDmaster4 kittyocean een kleine meet kan natuurlijk altijd. We hebben er tot nu toe pas 1 gehouden. En het midden van het land is voor veel mensen toch veel reizen... maar voor mij dan weer niet XP ik woon juist in het midden!! Nou ja, als er behoefte aan is.... organiseren kan ik NIET. Kan ik gewoon niet, sorry ik denk dat ik wel een beetje kan organiseren, al heb ik het nog nooit gedaan :3 ik kan verjaardagen organiseren xD denk ik ^^" maar een meeting... nog nooit geprobeerd ^^ (meeting in utrecht? ;D )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 13, 2009 9:31 am
ik hoop dat er snel een meeting is... ik vind het best om mee te organiseren... moet ik wel weten wanneer wie kan en waarom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 7:12 am
We gaan nu een drukke periode tegemoet (halloween, sint, kerst...) dus mijn suggestie zou de lente worden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 14, 2009 7:19 am
Misschien het beste om in een vakantie te doen...
Watvoor vakanties hebben we daar? Meivakantie toch alleen of niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 1:34 am
Mij hoef je dat niet te vragen XD Ik weet niets meer van vakanties
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 17, 2009 4:03 am
Zakou Nenharma Misschien het beste om in een vakantie te doen... Watvoor vakanties hebben we daar? Meivakantie toch alleen of niet? de voorjaarsvakantie toch ook nog? maar dat is in Februari dacht ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 1:58 pm
Is dat niet alleen in het zuiden van NL? Rond carnaval?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 18, 2009 2:03 pm
alle regio's
20 februari tot 28 februari
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 4:32 am
Ha nee niet alleen in het zuiden. Gelukkig maar! Volgend voorjaarsvakantie ben ik net terug van Italiƫ
*kan niet wachten op het eten van ijs bij de trevi fontein *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|