|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 1:08 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 1:14 am
Okay people, ga je gang! Amordus is out of tha game, dus wat zal de volgende brengen? Schijnbaar geeft Mister Evil niet op......
Wat gaat er nog meer gebeuren? Zal het Matsuru en Blade lukken Naraku voor altijd te beschermen? En wie is Naraku eigenlijk? Wat zou haar verleden kunnen zijn?
Leukste theorien worden beloond met een koekje!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 12:56 pm
Wegens het hebben van een gast heb ik even wat minder tijd om FY te posten XD sorry!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 9:10 am
ow ow ow wat slecht van mij, ben bijna twee weken thuis en heb niet eens hoofdstuk 15 gelezen >.< nou ja, net even gedaan. lekker spannend ^_^ nou, hoe gaat het verder?
ow en kitty, mijn zusje (zit niet op gaia) is helemaal gek op Hana. ^_^ ze heeft haar al heel vaak getekend.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 8:23 am
Hana....hana..... hana wie? Ikzelf heb 2 karakters genaamd Hana en ik ken ook nog Hana van Doremi XD
Ik zal zo hoofdstuk 16 plaatsen.
Has been too long
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 9:19 am
kittyocean Okay people, ga je gang! Amordus is out of tha game, dus wat zal de volgende brengen? Schijnbaar geeft Mister Evil niet op...... Wat gaat er nog meer gebeuren? Zal het Matsuru en Blade lukken Naraku voor altijd te beschermen? En wie is Naraku eigenlijk? Wat zou haar verleden kunnen zijn? Leukste theorien worden beloond met een koekje!!! dat word geen koekje voor mij, ik ben nog niet eens bij hoofdstuk 1 rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 9:21 am
.~Horsie~Anne~. kittyocean Okay people, ga je gang! Amordus is out of tha game, dus wat zal de volgende brengen? Schijnbaar geeft Mister Evil niet op...... Wat gaat er nog meer gebeuren? Zal het Matsuru en Blade lukken Naraku voor altijd te beschermen? En wie is Naraku eigenlijk? Wat zou haar verleden kunnen zijn? Leukste theorien worden beloond met een koekje!!! dat word geen koekje voor mij, ik ben nog niet eens bij hoofdstuk 1 rolleyes Tuurlijk wel ^_^ Gewoon proberen! Misschien kom je met iets heel leuks =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 9:52 am
kittyocean Hana....hana..... hana wie? Ikzelf heb 2 karakters genaamd Hana en ik ken ook nog Hana van Doremi XD Ik zal zo hoofdstuk 16 plaatsen. Has been too long hana, ik geloof de dochter van anzu. mijn zusje vond haar haren zo mooi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 11:00 am
Zakou Nenharma kittyocean Hana....hana..... hana wie? Ikzelf heb 2 karakters genaamd Hana en ik ken ook nog Hana van Doremi XD Ik zal zo hoofdstuk 16 plaatsen. Has been too long hana, ik geloof de dochter van anzu. mijn zusje vond haar haren zo mooi. WAUW! WANNA SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! En idd, er is een Hana dochter van Anzu in FY ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 11:05 am
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Hana....hana..... hana wie? Ikzelf heb 2 karakters genaamd Hana en ik ken ook nog Hana van Doremi XD Ik zal zo hoofdstuk 16 plaatsen. Has been too long hana, ik geloof de dochter van anzu. mijn zusje vond haar haren zo mooi. WAUW! WANNA SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! En idd, er is een Hana dochter van Anzu in FY ^_^ weet het had het meteen gecheckt nadat ik het had gepost. heb de biografien verzameld.. nou ja, niet compleet in ieder geval sweatdrop ik ben benieuwd naar mizu. en de tekeningen zal ik zo snel mogelijk inscannen en hier posten 3nodding *terwijl ze op zoek gaat naar de tekeningen wacht ze op hoofdstuk 16*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 11:05 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 11:15 am
is het een vliegtuig.. nee! is het een raket... nee! het is een kraai met een babyhoofdje! >.<
sorry, ben in een melige bui. lekker lang hoofdstuk dit keer ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 11:17 am
Bedankt!
Je komt er gauw genoeg achter wat of wie er valt =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 11:18 am
kittyocean Bedankt! Je komt er gauw genoeg achter wat of wie er valt =D *is heel nieuwsgierig* hoe gauw?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 15, 2005 11:21 am
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Hana....hana..... hana wie? Ikzelf heb 2 karakters genaamd Hana en ik ken ook nog Hana van Doremi XD Ik zal zo hoofdstuk 16 plaatsen. Has been too long hana, ik geloof de dochter van anzu. mijn zusje vond haar haren zo mooi. WAUW! WANNA SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! En idd, er is een Hana dochter van Anzu in FY ^_^ weet het had het meteen gecheckt nadat ik het had gepost. heb de biografien verzameld.. nou ja, niet compleet in ieder geval sweatdrop ik ben benieuwd naar mizu. en de tekeningen zal ik zo snel mogelijk inscannen en hier posten 3nodding *terwijl ze op zoek gaat naar de tekeningen wacht ze op hoofdstuk 16* Benieuwd naar Mizu? Bedoel je: 'dat ze in het verhaal voorkomt'? Want dat gaat helaas nog erg lang duren XD maar volgende week wil ik boek 2 in elkaar draaien, en dan kan ik aan boek 3 gaan beginnen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|