|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 5:58 am
Jenske Kan Kittyocean dat bericht misschien even verwijderen? Want ik denk dat daarom het hele beeld is vervormd. Trouwens ik wilde graag een plaatje van iets misvormds niet het hele beeld... xp LOL xd en we zijn al weer op de volgende pagina... niets aan de hand hier
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 11, 2005 6:02 am
Dat is dan een goed teken! Wie weet het volgende plaatje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 10:01 am
ik denk of een grappig bewegend plaatje of een een misvormd iets (buiten de pagina dan he :Xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 11:01 am
angel lizzie  mensen klik hier op en je komt in mijn topic. waar je meer plaatjes vind niet alleen van mij maar ook van anderen. kom er ook jou mooiste plaatjes posten. en o ja mensen probeer deze link eens om jullie plaatjes te up-loaden. http://tinypic.com/Hijacking a topic -> Not good
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 12:29 pm
@ Zakou:  geef mij maar een Pwned situatie of iemand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 12, 2005 1:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 3:33 am
angel lizzie click on my^*shotgun loading* Ik dacht dat de admin van dit forum heeft gezegd dat een topic hi-jacken niet is toegestaan? Pwned!  Erm... Een plaatje waarop iemand ge- kanchoed wordt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 6:26 am
MelficeXD angel lizzie click on my^*shotgun loading* Ik dacht dat de admin van dit forum heeft gezegd dat een topic hi-jacken niet is toegestaan? Pwned!  Erm... Een plaatje waarop iemand ge- kanchoed wordt. uh??gewat question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 6:30 am
klik die link en dan staat er ergens aan de linker kant een link met een verhaaltje erover sweatdrop neej zo'n plaatje krijg je van mij iniedergeval niet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:30 am
lol
dus ik ga er zeker niet op klikken
op die link
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:40 am
ik zie ge-kanchoed als een sexueel iets..en daarvan een plaatje posten is tegen de regels stare ok niet meer zulke gore dingen vragen.
nieuw plaatje: een pijpetuitje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:47 am
number_17 ik zie ge-kanchoed als een sexueel iets..en daarvan een plaatje posten is tegen de regels stare ok niet meer zulke gore dingen vragen. nieuw plaatje: een pijpetuitje klinkt sexuel in mijn oren, maar dat is omdat ik het woord niet ken sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:50 am
 sexueels blaugh bijna ja sweatdrop witte berg toppen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:54 am
number_17  sexueels blaugh bijna ja sweatdrop witte berg toppen ja....op die manier mag het volgens mij wel razz  nu wil ik.....zo'n mooi manga plaatje 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 13, 2005 7:55 am
 (heel groot, ik weet het... =_= sorry!) Hmm.. en nu... het japanse teken van Friend, of Friendship xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |