|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 2:08 am
Neeeed........beeeeeeeed XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 13, 2005 6:14 am
On my mind: Morgen m'n broer pushen om me op het netwerk aan te sluiten.
Verder on my mind: DAB tekening afmaken sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 13, 2005 6:32 am
WEEKEND...eindelijk ^____^"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 13, 2005 9:36 am
ik ga zo eten en daarna paardje rijden... maar ik zit waarschijnlijk in tijd nood omdat mijn vader nog niet klaar is met koken ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 2:13 am
Jeeeej! Ben vannochtend bij de Hema aangenomen en heb Lowlands kaarten gekocht! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 4:21 am
On my mind: Er is een boerderij afgebrand in ons dorp, 9 schapen en 12 paarden omgekomen. Ze hebben 1 paard kunnen redden. Er zijn heel veel kinderen die daar hun paarden hadden staan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 5:53 am
heel veel eigenlijk 3nodding lijstje: - dinsdag (rapport ophalen) - examens (23 mei - 1 juni) - huisarrest (afgelopen na mn examens...lullig, no?) - Walibi World (gaan we met heel TL4 heen) - muziek - mn vrienden - tekeningen (zou voor Djee-Double-You en Gangsta_Smurf avatar-art maken whee ) - mn msn (klotegeval valt steeds uit) - kazaa - de rollback - mn quest (omg hat)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 9:20 am
ON my mind: Mijn vaders nieuwe vriendin is hier.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 10:20 am
ik ben getrouwd!! ik denk amper nog aan iets anders blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 11:33 am
kiek ON my mind: Mijn vaders nieuwe vriendin is hier. is ze wel aardig??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 14, 2005 1:18 pm
lovely_little_angel kiek ON my mind: Mijn vaders nieuwe vriendin is hier. is ze wel aardig?? Wilde ik ook vragen blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 1:35 am
on my mind: oeh..Adema blaugh blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 2:30 am
The Forbidden Angel lovely_little_angel kiek ON my mind: Mijn vaders nieuwe vriendin is hier. is ze wel aardig?? Wilde ik ook vragen blaugh naja ik moet zeggen, ja, aardiger dan de vorige (op 1 of andere manier smile En dat is positief hoor ^_^)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 4:18 am
kiek The Forbidden Angel lovely_little_angel kiek ON my mind: Mijn vaders nieuwe vriendin is hier. is ze wel aardig?? Wilde ik ook vragen blaugh naja ik moet zeggen, ja, aardiger dan de vorige (op 1 of andere manier smile En dat is positief hoor ^_^) dan ist goed het is ook weer zo lullig als je haar niet mag...ik mag de vried van m'n moeder niet hij is een eikel....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 4:20 am
lovely_little_angel kiek The Forbidden Angel lovely_little_angel kiek ON my mind: Mijn vaders nieuwe vriendin is hier. is ze wel aardig?? Wilde ik ook vragen blaugh naja ik moet zeggen, ja, aardiger dan de vorige (op 1 of andere manier smile En dat is positief hoor ^_^) dan ist goed het is ook weer zo lullig als je haar niet mag...ik mag de vried van m'n moeder niet hij is een eikel.... Op 1 of andere manier mag ik ze allemaal niet echt...z e zijn wel aardig, maar het zijn toch de vriendinnetjes/vriendjes van mijn vader en moeder >< maar deze is wel aardig smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|