|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:14 pm
.. Jag är ju online ._. .. Men det spelar kanske inte nån roll
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:16 pm
Petsy .. Jag är ju online ._. .. Men det spelar kanske inte nån roll För det första sa jag nästan alla.. För det andra sa jag aldrig att det inte spelar nån roll, så tror inte det..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:17 pm
Nightmare Asura Petsy .. Jag är ju online ._. .. Men det spelar kanske inte nån roll För det första sa jag nästan alla.. För det andra sa jag aldrig att det inte spelar nån roll, så tror inte det.. .. Jaha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:38 pm
+..Erhm...fick 95 av 100 på engelska provet.
- Jävla satans orienterings skit scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:38 pm
+ Ätit kladdkaka heart - Känner mig bara allmänt värdelös... sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:42 pm
icedrop + Ätit kladdkaka heart - Känner mig bara allmänt värdelös... sad Jag vill också ha kladdkaka, men jag för bara äta grodar crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:47 pm
blood Joker icedrop + Ätit kladdkaka heart - Känner mig bara allmänt värdelös... sad Jag vill också ha kladdkaka, men jag för bara äta grodar crying hmm.. delar med sig lite i smyg ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:50 pm
icedrop blood Joker icedrop + Ätit kladdkaka heart - Känner mig bara allmänt värdelös... sad Jag vill också ha kladdkaka, men jag för bara äta grodar crying hmm.. delar med sig lite i smyg ninja Men jag får inte äta -Kastar lustfyllda sneglingar på biten- har petsy skaffat en tattuering? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:56 pm
.. Ja ninja
Nej det har jag inte xp Tatu är en grupp som jag älskar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 1:59 pm
Petsy .. Ja ninja
Nej det har jag inte xp Tatu är en grupp som jag älskar Wow eek ...Damn...Jag har sett dem live, derru serru xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:00 pm
blood Joker Petsy .. Ja ninja
Nej det har jag inte xp Tatu är en grupp som jag älskar Wow eek ...Damn...Jag har sett dem live, derru serru xd eek ... OMG! Det vill jag också!! crying heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:02 pm
Petsy blood Joker Petsy .. Ja ninja
Nej det har jag inte xp Tatu är en grupp som jag älskar Wow eek ...Damn...Jag har sett dem live, derru serru xd eek ... OMG! Det vill jag också!! crying heart heart Mmm...Vatten dränkta tjejer i vita åtsittande kläder -Dreglar över sinnesbilderna- Jag såg dem I s. Petersburg wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:14 pm
blood Joker Petsy blood Joker Petsy .. Ja ninja
Nej det har jag inte xp Tatu är en grupp som jag älskar Wow eek ...Damn...Jag har sett dem live, derru serru xd eek ... OMG! Det vill jag också!! crying heart heart Mmm...Vatten dränkta tjejer i vita åtsittande kläder -Dreglar över sinnesbilderna- Jag såg dem I s. Petersburg wink xp ....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 14, 2004 2:17 pm
Petsy blood Joker Petsy blood Joker Petsy .. Ja ninja
Nej det har jag inte xp Tatu är en grupp som jag älskar Wow eek ...Damn...Jag har sett dem live, derru serru xd eek ... OMG! Det vill jag också!! crying heart heart Mmm...Vatten dränkta tjejer i vita åtsittande kläder -Dreglar över sinnesbilderna- Jag såg dem I s. Petersburg wink xp .... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|