|
|
|
25% |
[ 14 ] |
|
|
18% |
[ 10 ] |
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin... |
|
42% |
[ 23 ] |
|
|
12% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 54 |
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:24 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:27 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:33 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:35 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:41 pm
Nooniin, hajaantukaa, taalla ei ole mitaan nahtavaa. Move along!
Tai kaantakaa keskustelu taas uniin domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:42 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:43 pm
Liftrasir Nooniin, hajaantukaa, taalla ei ole mitaan nahtavaa. Move along! Tai kaantakaa keskustelu taas uniin domokun No juu,itse asiassa nain vastikaan unta tapasin Tarja Halosen jossakin isossa hotelli/konferenssikeskuksessa...ja sit se koko paikka paloi.Ma pelastin ihmisia parhaani mukaan,mutta jotku vain jai tupakoimaan huoneisiinsa. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:51 pm
Carmen LaVihta Liftrasir Nooniin, hajaantukaa, taalla ei ole mitaan nahtavaa. Move along! Tai kaantakaa keskustelu taas uniin domokun No juu,itse asiassa nain vastikaan unta tapasin Tarja Halosen jossakin isossa hotelli/konferenssikeskuksessa...ja sit se koko paikka paloi.Ma pelastin ihmisia parhaani mukaan,mutta jotku vain jai tupakoimaan huoneisiinsa. xp mielenkiintosta...minun orava uni(siis se jossa se nosti jalkaa) oli kyll hauskempi) blaugh blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 1:54 pm
Liftrasir Nooniin, hajaantukaa, taalla ei ole mitaan nahtavaa. Move along! Tai kaantakaa keskustelu taas uniin domokun Nautit vallasta eikö totta? Unista puheen ollen... minulla on vaikeuksia nukahtaa! onko mitään poppakonsteja muutakin kuin valium? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 2:00 pm
Pikku-Timppa Liftrasir Nooniin, hajaantukaa, taalla ei ole mitaan nahtavaa. Move along! Tai kaantakaa keskustelu taas uniin domokun Nautit vallasta eikö totta? Unista puheen ollen... minulla on vaikeuksia nukahtaa! onko mitään poppakonsteja muutakin kuin valium? gonk lampaiden laskeminen? mulla ei oo ollu kyseista ongelmaa vahaan aikaan..mie vain menen ylakertaan ja rotkahdan sangylle ja siina ilmalentovaiheessa olen jo sammunu kuin saunalyhty..etta ei siina.. sweatdrop voisit kuvitella kirjottavas jotain tarinaa...siina mina ainaki nukahan hetkessa... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 2:03 pm
... stare ... ei semmosesta VOI nukahtaa... ku siinä kohtaa ku alkaa väsyttää ni ollaa jo pitkällä semmosissa numeroissa joita mie en ees osaa gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 2:08 pm
Pikku-Timppa ... stare ... ei semmosesta VOI nukahtaa... ku siinä kohtaa ku alkaa väsyttää ni ollaa jo pitkällä semmosissa numeroissa joita mie en ees osaa gonk O.o kokeile laskea takaperin 1000 alkaen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 2:17 pm
miraakkeli_88 Pikku-Timppa ... stare ... ei semmosesta VOI nukahtaa... ku siinä kohtaa ku alkaa väsyttää ni ollaa jo pitkällä semmosissa numeroissa joita mie en ees osaa gonk O.o kokeile laskea takaperin 1000 alkaen... Varma temppu saada unen paasta kiinni on alkaa kaavailla mielessa kelvollista maailmanvalloitussuunnitelmaa...tehoaa taatusti!En ole viela kertaakaan suunnitelmia paatokseen. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 2:20 pm
Pikku-Timppa Liftrasir Nooniin, hajaantukaa, taalla ei ole mitaan nahtavaa. Move along! Tai kaantakaa keskustelu taas uniin domokun Nautit vallasta eikö totta? Unista puheen ollen... minulla on vaikeuksia nukahtaa! onko mitään poppakonsteja muutakin kuin valium? gonk No joo, voin testata kaytannossa South Parkin poliisilta oppimia kikkoja. Mina aion tehda niin etta valvon putkeen niin kauan etta... etta jotain radikaalia tapahtuu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 6:22 pm
Rytmit ihan vituralleen, ja velkaa tulee enemman kuin kouluaikana, joskus kuudelta nukkumaan, ja kahdelta heraa about. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|