|
|
Ota keksi. |
Kiitos ^:^ |
|
76% |
[ 48 ] |
Saasta ne Kustaa Vaasalle. |
|
23% |
[ 15 ] |
|
Total Votes : 63 |
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:26 am
Eathlinn Tanaan katsomaan laajakankaalta Liikkuva Linna orginaaliversio ja Appleseed. Eilen oisi ollut GITS: Innocence, mutta olin toissa. Ja olen kylla nahnytkin sen jo... Se on muuten oikein hyva. Ja monikos on jo katsonut Advent Children leffan? wink meika katsoo tanaan mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:39 am
Aeris89 Liftrasir Aeris89 Eathlinn Julisteita saa Kukunorista ja Fennicasta taalta Hesasta. Ja tietty tilaamalla netista. Etenkin julistekalenterit on huippuja. 6 isoa kuvaa suosikkisarjasta. heart Seinat loppuu kesken... crying Animea saa dvd:lla esim Fennicasta. Tai netista sitakin. Ja Anttilasta loytyy paria sarjaa suomiteksteilla ja asialliseen hintaan. (Suhteessa USa julkaisujen hintoihin) ai miten kivaa...missahan kohin Hesassa taa paikka sijaitsee?? sweatdrop Jos meet joskus Helsinkiin, niin ota miut mukaan. Opastan vaikka kadesta pitaen kaikkialle, ahahah~! ^^ joo mrgreen mutta kun mut hirtetaan jos lahtisin sun kanssa sinne sweatdrop nii, miekin haluu mukaan twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 1:34 am
Nyt, tytot, siirtakaa se chatti toisaalle jos pidempaan aiotte jatkaa wink (tai hallavalia, kaytin valtaani ja poistin ne)
Harh, menin ja rapsin Last Orderista niin monta hyvaa Sephiroth -kuvaa kuin vaan sain irti. Hankaloitti kun ei suostunut hidastettuna kulkemaan, piti hakata pausea etta osui aina kohdalleen.
Voisi melkein sanoa, etta saisivat tehda lisaa animemateriaalia ihan juuri noista peleista. Ei valttamatta enaa seiskasta, se on lypsetty jo kuiviin (ja yliarvostettu muutenkin, ei siina ole muuta hienoa ku Sephiroth ja sekin on turhan innostunut aidistaan O_o). Mutta... fanit lynkkaisivat.
...ei mutta, joskus taannoin nain subilla jonkin animemainoksen, tai niin luulisin. Sanottiin etta ilmestyy kauppoihin silloin ja silloin. Tietaako kukaan, ja voisiko selittaa minulle? Minulla kun televisio on niin vahan paalla ja seuraan sita viela vahemman, nii en ole sita mainosta uudelleen nahnyt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 22, 2005 10:37 pm
Liftrasir Nyt, tytot, siirtakaa se chatti toisaalle jos pidempaan aiotte jatkaa wink Harh, menin ja rapsin Last Orderista niin monta hyvaa Sephiroth -kuvaa kuin vaan sain irti. Hankaloitti kun ei suostunut hidastettuna kulkemaan, piti hakata pausea etta osui aina kohdalleen. Voisi melkein sanoa, etta saisivat tehda lisaa animemateriaalia ihan juuri noista peleista. Ei valttamatta enaa seiskasta, se on lypsetty jo kuiviin (ja yliarvostettu muutenkin, ei siina ole muuta hienoa ku Sephiroth ja sekin on turhan innostunut aidistaan O_o). Mutta... fanit lynkkaisivat. ...ei mutta, joskus taannoin nain subilla jonkin animemainoksen, tai niin luulisin. Sanottiin etta ilmestyy kauppoihin silloin ja silloin. Tietaako kukaan, ja voisiko selittaa minulle? Minulla kun televisio on niin vahan paalla ja seuraan sita viela vahemman, nii en ole sita mainosta uudelleen nahnyt. ei me jakseta stare ja sita paitsi napit irti mun Sephiroth:ista stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 24, 2005 2:50 am
Liftrasir Nyt, tytot, siirtakaa se chatti toisaalle jos pidempaan aiotte jatkaa wink Liftrasir on ihan oikeassa. Ja ellette Aeris89 ja Rikku86 viela ole huomanneet, olen yhden teidan offtopic keskustelun viestit jo poistanut yhdesta toisesta threadista, enka aio alkaa harrastaa sita kovin ahkerasti.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 25, 2005 9:07 am