|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 11:52 am
Mutta mina haluan hakata Yunan gonk *itQ* *tekee pienen Yuna-figun ja polttaa sen uunissa*
...mitenniin en muka pida Yunasta? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 11:58 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 12:04 pm
Eeka oo, ku kaikenmaailman massa-animen sikiamat puzzle-pelit on
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 12:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 6:48 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 12:50 pm
Pekka Kana 2 on maailman paras tasohyppelypeli! domokun
Halusin vain kertoa teille tuon vaatimattoman mielipiteeni.
Doom3sta on hyvin mielenkiintoista pelata pimeassa huoneessa yolla... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 2:33 pm
Playta katsoessani tässä totesin että Ghost in the Shell pelinä, on täysin raiskattu animehen verrattuna, vaikka minähän en tiedä mistään mitään...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 11:41 am
Liftrasir Pekka Kana 2 on maailman paras tasohyppelypeli! Wiih, herra kana rulettaa! whee Ykkosesta tykkasin kylla enemman ku siina lentaa veri ja hurme! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 1:14 pm
*Popsii valipalaks FFt IIV-X-2* NAM NAM! heart *haukkaa viela iltapalaks FF Crystal Chroniclesin* En jaksa lukee kaikkia sivuja, mut onko kukaan taalla pelannut Cuben Tales of Shymphoniaa??? Tai sit Baten Kaitosta? Mielipiteita??? Niin ja pelaako kukaan WOWia? Poikakaverini pelaa kyseista pelia ihan hulluna! Toisin sanoen jatkuvasti ja kokoajan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 1:35 pm
*tahtoo pelaamaan Tales of Symphoniaa* Tales of Phantasiaa ja Tales of Destinya kylla olen pelannut, ToD on oikeastaan vasta ihan alkuvaiheessa... pitaisi sita enemman pelittaa...
Ja Baten Kaitousta on kone videopatkia taynna, se ainakin nayttaa hienolta ja kaveri hehkuttaa sita...
...mutta! Magna Carta (onkohan se alkuperainen vai onkohan siita joku muu osa mika tulee.. emt) tulee kuulemma jenkkilaan, tuleeko se myos tanne? Tuleehan? Sanokaa etta tulee gonk Mie kuolen muuten... *aina siita lahtien kun naki Hyung-Tae Kimin taidetta kyseisesta pelista on halunnut pelata sita* Tosin sen pelin naisilla on sen verran massiivinen rintavarustus etta niilla on varmaan ihan helvatulliset selkakivut eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 21, 2005 10:20 am
meikakin haluaa pelaamaan Tales of Symphoniaa heart se nayttaa mielenkiintoiselta heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:10 am
Tales of symphonia on loistava peli! Oon pelannut sen lapi, tosin niita anime tyylisia valipatkia oli aivan liian vahan!! sad Baten Kaitos on seuraavana mulla listalla, muttta nyt just ei riita aikaa pelaamiseen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:59 am
No ei ne pelit ilmasia mullekkaan oo, mut kylla se raha tarvittaessa jostain loytyy! wink Talla hetkella tyot ja toi avatar-artti kaupan pyrittaminen vie mun kaiken aikani... kesan jalkeen saattaa taas kereta pelaan... on ollut toi FF X-2:kin kesken, jo vaikka kuinka kauan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 7:53 am
Minulla ei tallahetkella mitaan pelia minka haluaisin ostaa, joten ei ongelmaa rahankaan suhteen x)
Ja tama kuullostaa tosi kamalalta, tiedan, mutta jostain syysta minulla on hirvea tarve pelata Runescapea eek Taidan menna sienimetsaan tuulettumaan xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|