Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
World of Warcraft Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

japp
88%
 88%  [ 66 ]
nej
12%
 12%  [ 9 ]
Total Votes : 75

Mizugashi-kun

PostPosted: Tue Jul 11, 2006 5:08 pm

Filthy
Anton-The-Dragon
jag ska skaffa wow rätt snart och jag har lite problem. jag har en compaq evo n410c och jag ska installera ett nytt ram minne till den så att jag får 512mb ram och därmed spela wow, men åter till mitt problem jag vet inte om jag har tillräckligt bra grafik kort det är ett ATI mobility radeon m6,16MB och jag undrar om jag kan spela wow med det? här kan ni se lite närmare på den: Datorn]http://apparat.conagri.se/media/produkt.asp?id=3015
Datorn kommer dö i Orgrimmar. gg.k emo
PostPosted: Fri Jul 14, 2006 5:40 am

Anton-The-Dragon
Filthy
Anton-The-Dragon
jag ska skaffa wow rätt snart och jag har lite problem. jag har en compaq evo n410c och jag ska installera ett nytt ram minne till den så att jag får 512mb ram och därmed spela wow, men åter till mitt problem jag vet inte om jag har tillräckligt bra grafik kort det är ett ATI mobility radeon m6,16MB och jag undrar om jag kan spela wow med det? här kan ni se lite närmare på den: Datorn]http://apparat.conagri.se/media/produkt.asp?id=3015
Datorn kommer dö i Orgrimmar. gg.
k emo xD!

Filthy

Vice Captain

Jalkazar

PostPosted: Sun Jul 16, 2006 8:16 am

Anton-The-Dragon
Filthy
Anton-The-Dragon
k emo så är de för mig med, håll dig borta från orgrimmar och If så ska du nog klara dig..
PostPosted: Sun Jul 16, 2006 8:23 am

Jalkazar
Anton-The-Dragon
Filthy
Anton-The-Dragon
k emo
så är de för mig med, håll dig borta från orgrimmar och If så ska du nog klara dig..köp en dell xps istället för en xbox 360?

Mr_RPG

Liquessen

PostPosted: Wed Jul 26, 2006 4:22 am

När jag väl ÄR inne på WoW ä jag antingen på ARgent Dawn som Liquessen (alliance) eller på Steamwheedle som Takindi (horde). Bara så ni vet. Typ.
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 5:40 am

Alliance på Ragnaros

Namn: Jalk
Class: Warlock
Talent tree: Demonology
Professions: Tailor/ Skinner
Lvl: 52

Jalkazar

Filthy

Vice Captain

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 7:20 pm

Jag kör show-offs på mina charas dåe. q:

Filthy

User Image

Psii

User Image
PostPosted: Sat Jul 29, 2006 4:42 am

JAG HAR SPELAT MED FILTHY! :'D

Hopey

Jalkazar

PostPosted: Mon Jul 31, 2006 7:45 am

Ja me razz

Har togit tronen i UC:
User Image

The order is restored mrgreen :
User Image
PostPosted: Wed Aug 02, 2006 5:31 am

Jalkazar
Ja me razz

Har togit tronen i UC:
User Image

User Image
Alliance scum! O:

Filthy

Vice Captain

Jalkazar

PostPosted: Sat Aug 05, 2006 12:26 pm

Filthy
Jalkazar
Ja me razz

Har togit tronen i UC:
User Image

User Image
Alliance scum! O:
Ofc
PostPosted: Mon Sep 04, 2006 3:50 am

Jalkazar
Anton-The-Dragon
Filthy
Anton-The-Dragon
k emo
så är de för mig med, håll dig borta från orgrimmar och If så ska du nog klara dig..men om jag ändrar till 700 nånting... kan jag spela wow utan stora problem då lr (syrran hatar att jag spelar på vår stationära hon blir as sur...)

Mizugashi-kun

Yannah
Vice Captain

PostPosted: Sat Sep 09, 2006 3:17 pm

Jag finns på Argent Dawn

Yannah (human priest 60)
Ladymyste (dwarf hunter 60)
Yazhi (gnome mage 60)
Tuss (Night elf druid 38 )
Esith (human warlock 24)

Wenetia (troll shadow priest 39)
Samiya (orc shaman 24)

och en på Steamweedle Cartel
Yanzie (troll hunter 40)
PostPosted: Tue Sep 19, 2006 7:52 am

Älska orc, resistar alla stuns. ;D
Overpower 1400 rakt i ögat på roguejävlarna.

Filthy

Vice Captain

Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games