|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 3:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 10:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 8:42 am
•♥• Hi ^_^; ze praten idd en ze zeggen niet allemaal het zelfde, "got milk?" "mmm grass" "moo"
Ik vraag me af waarom boer Bill en zijn idiote zoon stieren met neusringetjes hebben.. dat doen ze toch alleen nog maar in spanje, dit zijn echt van die toriodoor stieren vooral die met dat halsdoekje, hehe xD steriotype stier. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 1:24 pm
   Amerikanen he? 75% denkt nog steeds dat we op klompen en in klederdracht lopen. Ennuh, hoewel dat maar een ruwe schatting is, denk ik dat ik er niet ver naast zou zitten. Zelfs mijn meest open minder USA vriend vroeg toch eventjes welke maat klompen ik had! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 1:58 pm
•♥• xD
en dat terwijl ze amerika toch echt ook stieren hebben, van die stoere ruige nog wel, kijk maar naar de rodeo en cowboys en alles... wil dat zeggen dat amerikanen meer naar tekenfilmpjes kijken en dergelijke dan van hun eigen western cultuur? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 10:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 1:37 am
Zouden we dit jaar in zombies/grombies/aliens of koeien veranderen? xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 2:18 am
Zakou Nenharma Zouden we dit jaar in zombies/grombies/aliens of koeien veranderen? xDD ik zeg aliens. maar koe zou ook leuk zijn want ik ga er mijn mule in laten verandere :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 12:10 pm
   Ik laat mijn avi niet veranderen smile niets voor mij smile I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 12:15 pm
Zijn spookjes ook goed? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 12:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 12:55 pm
•♥• Als er maar niks ergs net de koetjes gebeurd sad
Dat veranderen gaat toch automatisch? als je er niet heel erg hard voor moet werken als laatste keer xD dan saved gaia je avi. Maar ik denk eigenlijk niet dat er dit jaar een verandering is. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 10:59 pm
Ik zou het niet leuk vinden als mijn avi veranderd. Dan ben ik door halloween mijn avi kwijt, want om mijn avi dan te genezen zal ik uiteindelijk opnieuw moeten saven.
Then there will be hell to pay
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 5:34 am
Ik ga met mijn mule op pad ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 13, 2006 7:11 am
kittyocean Ik zou het niet leuk vinden als mijn avi veranderd. Dan ben ik door halloween mijn avi kwijt, want om mijn avi dan te genezen zal ik uiteindelijk opnieuw moeten saven. Then there will be hell to pay je krijgt dan altijd een item die je terug laat veranderen hoor ^_^ ik ben nog zombie van vorig jaar biggrin maar dan stage 1 sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |