|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 1:28 am
Taiko no Tatsujin DS (med pruttljud! 8D).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 11:49 pm
BioShock (ligger på sista banan) Rogue Galaxy (precis börjat men ska klara BioShock före jag sätter igång ordentligt) Call of Duty 4: Modern Warfare MultiPlayer Beta (beroende framkallande ._. )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 1:02 pm
Motorstorm Rise and Fall: Nations of War (eller vad det heter) GT HD
EDIT: Och LocoRoco x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 9:53 am
Drevlin Zero-Egon Gears of ******** war till xbox360 Oblivion Shadowrun Lost Planet Guitar hero 2 + massa andra online spel till xboxen xbox regerar Hm, lirar du gears online? Gör fan jag också. Vore kul att ha någon att lira med kanske, mitt problem är att jag suger så folk kickar mig (får inte ens en ärlig chans att lära mig bli bättre). Så har du någon gång lust att äga sönder någon kan vi lira, jag vill bara spela så jag får träna upp mig. Jag är bara mest van vid Offline spelandet. :/ sure, min gamertag är Misfit Monkey, bara adda så kan vi lira någon gång
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 11:54 pm
Zero-Egon sure, min gamertag är Misfit Monkey, bara adda så kan vi lira någon gång Sweet. Jag addar dig någon gång. Mitt vanliga nick var tyvärr upptaget, men du lär nog fatta att det är jag när jag addar dig. 3nodding Edit: Äsch, addar dig på en gång. Gick ändå in för att spela CoD4 betan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 1:06 am
Just nu spelar ja "Zelda: The Minish Cap" Köpte det begangnat i går det är a** bra blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 1:43 am
Pokémon Ranger
I craves Manaphy... > 3>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 11:53 pm
Solberg Just nu spelar ja "Zelda: The Minish Cap" Köpte det begangnat i går det är a** bra blaugh Möjligt att det enligt mig är det Zelda jag haft roligast med. Älskar det jag också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 16, 2007 4:11 am
Quake 4... läskigt :<
Fast om 2 veckor blir det Hellgate: London biggrin hoppas det funkar någerlunda på min dator sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 22, 2007 7:09 am
Gladiatus ett svenskt internet basserat rollspel smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 23, 2007 12:06 am
Eternal Sonata, och jag vägrar släppa det. ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 1:58 am
Alla möjliga Ds-spel med hjälp av mitt R4-kort. 4laugh
Nu ska jag bara lära mig japanska så gott som flytande. >:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 7:59 am
Drevlin Solberg Just nu spelar ja "Zelda: The Minish Cap" Köpte det begangnat i går det är a** bra blaugh Möjligt att det enligt mig är det Zelda jag haft roligast med. Älskar det jag också. iih, har du provat phantom hourglass än?:3 måste säga att det var en av de mer beroendeframkallande zeldaspelen på ett tag..vilket är bra för mig (eftersom det betyder att jag gillar det väldigt mycket)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 8:32 am
Crysis demo - Holy s**t! O_O Hellgate London demo - Värre än trodde :'( Wolfenstein - Enemy Territory - Roligaste Fps-motorn ever.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 02, 2007 11:17 am
.Hack//Infection - Klarade precis sista storyline-grejen, men har lite småsaker runtom att fixa tribalwars.com - Browserbaserat medeltida strategispel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|