|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 5:32 am
Jag är stolt för nu vet jag mycket om blommor surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 8:35 am
Mikusagi Jag är stolt för nu vet jag mycket om blommor surprised ...då är nästa steg att lära sig om bin också? lol jk whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 10:15 am
monoo Mikusagi Jag är stolt för nu vet jag mycket om blommor surprised ...då är nästa steg att lära sig om bin också? lol jk whee Fniss, men hon vill inte.
Jag är stolt för att jag är så jävla bra på att ragga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 10:19 am
Sakana-sama monoo Mikusagi Jag är stolt för nu vet jag mycket om blommor surprised ...då är nästa steg att lära sig om bin också? lol jk whee Fniss, men hon vill inte.
Jag är stolt för att jag är så jävla bra på att ragga. Det har jag inte märkt nåt av, inte. wink Jag är stolt över att jag kan köra bil. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 10:32 am
Ha ha ha ha Jätteroligt. Inte.
Jag är stolt för att jag kan imponera på folk med origamifärdigheter. "Vad snabbt du vek! Vad häftigt!" Älska <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 13, 2007 12:41 pm
Jag är nog stolt över att jag har moppe, det går snabbare än att gå , cykla.. dock fryser man häcken av sej. x'D
But it's fun *Evil laugh*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 17, 2007 2:15 pm
Jag fick tokberöm av min chef idag!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 30, 2007 12:55 am
Jag är stolt för att jag vågar vara mig. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 02, 2007 6:53 am
Jag är stolt över att jag kan låta bli att hålla egen show för att få uppmärksamhet och ändå vara med i diskussionen. Jag är stolt övet att det känns som att jag har kontroll över mitt liv och inte tvärtom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 03, 2007 3:57 am
Jag är stolt för jag gör en massa saker som jag inte vågar ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Not So Doomed Account
|
Posted: Wed Sep 05, 2007 7:02 am
Jag är stolt för att jag, eh... jag kan sova... typ... jättelänge?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 07, 2007 2:21 am
Jag är stolt för att jag har blivit bättre att gå upp på morgonen! biggrin Hinner äta frukost, borsta tänderna OCH titta på tv4 morgon. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 7:04 am
Jag är stolt för att jag kan laga kedjor på moppen x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 14, 2007 4:12 am
...för att efter att Elgigantens Internetbutik rumpknullat mig i två veckors tid, få ut min hämnd.
-> min i-pod för 1800 istället för 2500 -> externa hårddisken kirrad med lite ljug (de hade skickat mig fel produkt, och sa att den ersatte den jag egentligen beställt vilket var bollocks, men att jag kunde returnera i butik och få pengarna tillbaks. Jag gick till butik och sa att jag bara skulle byta till rätt produkt för att jag fått fel...trots att den var dyrare där än vad jag betalt cool ) -> lyckades även snacka till mig 300 spänn i presentkort
One word? L33t. And I'm it.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|