|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:24 pm
prrnill Tack. 3nodding Vad har du för dig då? Tittar in här lite då och då, spelar Mega Man VI, och kollar lite i min Quest-tråd om någon Bump:at.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:25 pm
Nightmare Asura prrnill Tack. 3nodding Vad har du för dig då? Tittar in här lite då och då, spelar Mega Man VI, och kollar lite i min Quest-tråd om någon Bump:at.. sweatdrop Okiedokie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:26 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:27 pm
Jag sitter och lyssnar på musik och väntar på att timmarna ska flyga förbi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:28 pm
prrnill Jag sitter och lyssnar på musik och väntar på att timmarna ska flyga förbi. Oh sweatdrop Jo, tiden går som långsamt på dagarna när man är sjuk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:29 pm
Nightmare Asura prrnill Jag sitter och lyssnar på musik och väntar på att timmarna ska flyga förbi. Oh sweatdrop Jo, tiden går som långsamt på dagarna när man är sjuk Jo. Men musiken gör att det går lite snabbare iallafall. Det jobbiga är att nästan inga är hemma. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:29 pm
prrnill Jo. Men musiken gör att det går lite snabbare iallafall. Det jobbiga är att nästan inga är hemma. sad Taskigt gonk Är föräldrarna på sina jobb, eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:30 pm
Nightmare Asura prrnill Jo. Men musiken gör att det går lite snabbare iallafall. Det jobbiga är att nästan inga är hemma. sad Taskigt gonk Är föräldrarna på sina jobb, eller? Japp. Alldeles ensam med katten. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:31 pm
prrnill Japp. Alldeles ensam med katten. xp sweatdrop Hitta på nåt med katten? Nä, det var en dålig idé.. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:33 pm
Nightmare Asura prrnill Japp. Alldeles ensam med katten. xp sweatdrop Hitta på nåt med katten? Nä, det var en dålig idé.. o.o Min katt är lite knepig. När man vill göra något med honom somnar han. När man absolut inte vill ha honom i närheten så springer han runt benen på en. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:34 pm
prrnill Min katt är lite knepig. När man vill göra något med honom somnar han. När man absolut inte vill ha honom i närheten så springer han runt benen på en. sweatdrop Ungefär som våran sweatdrop Fast han vill alltid att man ska kela med honom när man kommit hem från skolan, och då är iallafall jag jättetrött! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:35 pm
Nightmare Asura prrnill Min katt är lite knepig. När man vill göra något med honom somnar han. När man absolut inte vill ha honom i närheten så springer han runt benen på en. sweatdrop Ungefär som våran sweatdrop Fast han vill alltid att man ska kela med honom när man kommit hem från skolan, och då är iallafall jag jättetrött! gonk Jo, så är våran också. Och när det kommer folk hit blir han hyper.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:36 pm
prrnill Jo, så är våran också. Och när det kommer folk hit blir han hyper. När det kommer folk hit, som han inte ser så ofta, så gömmer han sig.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:38 pm
Nightmare Asura prrnill Jo, så är våran också. Och när det kommer folk hit blir han hyper. När det kommer folk hit, som han inte ser så ofta, så gömmer han sig.. sweatdrop Åh.. Ok. sweatdrop Hm.. Jag funderar på om jag ska vara snäll..*ser fundersam ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:39 pm
prrnill Åh.. Ok. sweatdrop Hm.. Jag funderar på om jag ska vara snäll..*ser fundersam ut* Fråga inte mig, jag kan bara vara snäll sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|