|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:56 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Då skulle du nog ha stalkat mig på andra ställen också. Så... Nä. 3nodding Kanske det.. Men jag hänger mest här.. sweatdrop Och på min Quest.. Aha. Awkay. Är typ aldrig på Gaia längre. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:57 pm
Chibi Strawberry Aha. Awkay. Är typ aldrig på Gaia längre. sweatdrop sweatdrop Tråkigt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:58 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Aha. Awkay. Är typ aldrig på Gaia längre. sweatdrop sweatdrop Tråkigt.. Ragnarok är roligare. whee Fast vissa andra verkar inte tycka det är roligt att jag aldrig är online. sweatdrop Nåväl.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 10:59 pm
Chibi Strawberry Ragnarok är roligare. whee Fast vissa andra verkar inte tycka det är roligt att jag aldrig är online. sweatdrop Nåväl. Mjo, klart det är.. xp Kanske det.. Jag, t.ex .___.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:00 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Ragnarok är roligare. whee Fast vissa andra verkar inte tycka det är roligt att jag aldrig är online. sweatdrop Nåväl. Mjo, klart det är.. xp Kanske det.. Jag, t.ex .___.` razz Yep. o.O Right right...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:01 pm
Chibi Strawberry razz Yep. o.O Right right... Folk tror inte på mig längre! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Chibi Strawberry razz Yep. o.O Right right... Folk tror inte på mig längre! gonk Jojo. Klart DE gör. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jojo. Klart DE gör. 3nodding Nej, ingen.. .__.` Och nu tror inte du på mig heller..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:02 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Jojo. Klart DE gör. 3nodding Nej, ingen.. .__.` Och nu tror inte du på mig heller.. Jo det gör jag. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:03 pm
Chibi Strawberry Jo det gör jag. sweatdrop Really? ._.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:03 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Jo det gör jag. sweatdrop Really? ._.` Klart. Man ska lita på sin vänner.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:05 pm
Chibi Strawberry Klart. Man ska lita på sin vänner. Mjo, det ska man ju.. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:06 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Klart. Man ska lita på sin vänner. Mjo, det ska man ju.. rolleyes Tror jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:07 pm