|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:50 am
blood Joker jaja, under överhängande småsurpojkvänstillstånd drar jag mig söder ut. Adios chicas y Chicos. Adios.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:14 pm
*skuttar in* Gud vad jag är glad idag... Längtar verkligen till i morgon... *Tar en kexchoklad och börjar tugga på den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:16 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:17 pm
Gandiloulou *skuttar in* Gud vad jag är glad idag... Längtar verkligen till i morgon... *Tar en kexchoklad och börjar tugga på den* Varför är du så glad? Varför längtar du till imorrn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:18 pm
TessiTuss Varför är du så glad? Varför längtar du till imorrn? Han vill testa att bli tillsammans med mig... Ska träffa Mattias imorrn efter skolan... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:19 pm
Yeah! fyller år om 11 dar.! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:19 pm
Gandiloulou TessiTuss Varför är du så glad? Varför längtar du till imorrn? Han vill testa att bli tillsammans med mig... Ska träffa Mattias imorrn efter skolan... xd okej då föstår jag att du är glad. okej. Nej nu är jag lite avundsjuk. För jag har ingen pojkvän. Snälla ange kan du göra mig en tjänst?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:21 pm
TessiTuss avundsjuk. För jag har ingen pojkvän. Snälla ange kan du göra mig en tjänst? vaddå för tjänst?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:22 pm
Gandiloulou TessiTuss avundsjuk. För jag har ingen pojkvän. Snälla ange kan du göra mig en tjänst? vaddå för tjänst?Att inte prata så mycket om Räki imorgon och de andra dagarna i skolan. snälla tror du att du kan klara det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:23 pm
TessiTuss Att inte prata så mycket om Räki. snälla tror du att du kan klara det? Kan försöka... Det blir svårt eftersom jag gillar honom SÅ HIMLA mycket...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:24 pm
Gandiloulou TessiTuss Att inte prata så mycket om Räki. snälla tror du att du kan klara det? Kan försöka... Det blir svårt eftersom jag gillar honom SÅ HIMLA mycket...Jo men det är inte så kul för oss andra för jag tror du vet varför.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:26 pm
TessiTuss Jo men det är inte så kul för oss andra för jag tror du vet varför. Men var beredd på att jag och Emelie kommer snacka en massa om Mattias och Jocke....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 12:28 pm
Gandiloulou TessiTuss Jo men det är inte så kul för oss andra för jag tror du vet varför. Men var beredd på att jag och Emelie kommer snacka en massa om Mattias och Jocke....Snälla snälla snälla jag ber er gör inte det. Jag kommer bli as tjurig och arg på er då.JAg vill inte bli tjurig eller arg så snälla ange. Det hade varit en annan sak om jag också hade pojkvän, men nu har jag inte det. Så snälla gör inte det. Vet att jag pratade om Arjen och Ronald mycket menjag var ju inte tillsammans med någon av dem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|