|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:28 am
*kryper upp på en hylla och gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:28 am
prrnill blood Joker prrnill blood Joker prrnill blood Joker Vem kan säga nej till att gnugga sig mot en attraktiv våt flicka? vem frågar jag dig. M-m-menar du mig? eek Oh ja -Slickar hennes ansikte- OMG! eek Vad? Du.. slickade mig.. precis.. i..ansiktet. Inte van att folk gör så. sweatdrop Speciellt inte okända.. gonk har har har XB
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:29 am
Så.. Varför slicka på mig? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:30 am
prrnill blood Joker prrnill blood Joker prrnill blood Joker prrnill blood Joker Vem kan säga nej till att gnugga sig mot en attraktiv våt flicka? vem frågar jag dig. M-m-menar du mig? eek Oh ja -Slickar hennes ansikte- OMG! eek Vad? Du.. slickade mig.. precis.. i..ansiktet. Inte van att folk gör så. sweatdrop Speciellt inte okända.. gonk har har har XB Så.. Varför slicka på mig? sweatdrop Du har ett fint ansikte 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:31 am
blood Joker Du har ett fint ansikte 4laugh O..kej.. Då förstår jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:32 am
prrnill blood Joker Du har ett fint ansikte 4laugh O..kej.. Då förstår jag.Är du säker?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:32 am
blood Joker prrnill blood Joker Du har ett fint ansikte 4laugh O..kej.. Då förstår jag.Är du säker? Nej.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:34 am
prrnill blood Joker prrnill blood Joker Du har ett fint ansikte 4laugh O..kej.. Då förstår jag.Är du säker? Nej.. sweatdrop Får jag fråga hur gammal du är?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:34 am
blood Joker prrnill blood Joker prrnill blood Joker Du har ett fint ansikte 4laugh O..kej.. Då förstår jag.Är du säker? Nej.. sweatdrop Får jag fråga hur gammal du är? Err.. 14..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:37 am
Då är det nog ingen andledning att jag försöker förklara, hur gammal är din pojkvän?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:38 am
blood Joker Då är det nog ingen andledning att jag försöker förklara, hur gammal är din pojkvän? Han fyller 18 nästa lördag. Vad vare du ville förklara ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:39 am
blood Joker Då är det nog ingen andledning att jag försöker förklara, hur gammal är din pojkvän? Förklara? Ok.. Oh well.. 17.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:43 am
BigAdam blood Joker Då är det nog ingen andledning att jag försöker förklara, hur gammal är din pojkvän? Han fyller 18 nästa lördag. Vad vare du ville förklara ? Åh nej! jag var tänkt att förklara en avlägsen avstickare till Apotembnophilia men det är nog ganska meningslöst sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2004 11:49 am
jaja, under överhängande småsurpojkvänstillstånd drar jag mig söder ut. Adios chicas y Chicos.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|